Vandaag heb ik Caro gelongeerd. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden . Caro is een 8 jarige tinker kruising.
Groetjes Nienke

1. even stappen, nog niet echt relaxed.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sasje_ schreef:Wat een super gaaf dier! Wat is de andere kant van de kruising?
Even ontopic:
Op een aantal foto's vind ik het paard niet lekker ontspannen lopen.
Het lijkt naar mijn idee of het touwtje(elastiek?) een beetje te strak zit(foto 1, 6, 11).
Ik zou adviseren in het vervolg touwtjes te gebruiken en deze onder de buik vast te maken(en aan de zijkant, door de bitringen)
(Met touwtjes verdwijnt de druk als je paard nageeft).
Zo kan het paard zijn rug beter gebruiken.
Veel succes!
Groetjes Saskia
blonde_007 schreef:Ik heb inmiddels wel begrepen dat hij volgende keer losser mag , bedankt iedereen !
@ Focussed : mijn instructrice zei dat ik hem op deze manier moest bevestigen, wat is het verschil tussen deze manier en jou manier ?
Focussed schreef:blonde_007 schreef:Ik heb inmiddels wel begrepen dat hij volgende keer losser mag , bedankt iedereen !
@ Focussed : mijn instructrice zei dat ik hem op deze manier moest bevestigen, wat is het verschil tussen deze manier en jou manier ?
[***] schreef:Mooi beestje!
De rest is al gezegdVraag me af wat ze doet als je niks gebruikt?
Ik ben er zelf nogal voor om gewoon zonder iets te werken, enige wat ik wil van mijn pony is dat hij reageert op mijn hulpen & voorwaarts is. Pure basis dus. En persoonlijk vind ik dat hij helemaal niet slecht looptDus misschien ook eens iets om te proberen?
[***] schreef:Vind je het er zelf ontspannen uitzien .. ?
Verder ken ik helemaal niks van hulpteugels, dus succes met de nieuwe manierBen wel benieuwd
Het is echt een mooi beestje