Cobe denkt: Wat Menno kan ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cobe denkt: Wat Menno kan ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:17

... kan ik ook! En beter! Of toch op mijn eigen manier :Y)

Afbeelding

Menno is ons VD-voorbeeld, laat [***] regelmatig foto's zien van: ZO moet je dat doen!
Maar hij vond er nooit wat aan .. tot hij vandaag besloot eens te laten zien wat hij kon :D

Afbeelding

:))

Foto's komen eigenlijk uit een "nieuw" trucje, het ja-knikken (alleen krijg je dat knikken op zich natuurlijk niet op een foto :+ maar de bekken die hij dan trekt.. :') ), begonnen werd er met het neen-schudden, ik had namelijk ergens gelezen:

Citaat:
Wat je doet om shake aan te leren is een vliegje na doen. Je kriebelt met het puntje van je zweep in je paard z'n oor. (Niet helemaal in zijn gehoorgang, langs de haren kriebelen die in de oren zitten is meestal al voldoende). Zodra je paard met zijn hoofd schud beloon je.

http://www.everyoneweb.com/NALANTA/

Waarop ik dacht: dat gaan we eens even doen. Zoals het er stond zou een paard meteen schudden als je aan z'n oor kwam ..

Nouja, ik zit dus met [***] :Z

Afbeelding

Afbeelding

Volgens mij heb ik daar een kwartier ofzo gestaan, voordat hij ook maar IETS reactie gaf wat op schudden leek, meneer viel gewoon in slaap :z :))

Maar uiteindelijk..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Succes *\o/*
En dan krijg je natuurlijk een beloning .. en ooooh, wat smaakt dat..
Afbeelding

Tussendoor eens een kusje vragen .. zo ziet dat er dus uit:

Afbeelding

En over naar het Ja-knikken ... Geprobeerd met iets gooien, zoals ik ook op eerder genoemde website had gelezen, maar natuurlijk :n Uiteindelijk ben ik van ellende maar zelf beginnen knikken, en natuurlijk .. :))

Afbeelding

Afbeelding

En die ogen .. toch maar in de gaten houden of er geen snoepje spontaan tevoorschijn komt :Y)

"Je hebt JAAAAA gezegd, mag ik nu dat snoepje?"
Afbeelding

En om te eindigen [***]'s favoriete trucje: pak de zweep

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En denk maar niet dat ik van daaruit flemen aangeleerd krijg _O- Maar komt nog :Y)

[***] .. met hem verveel je je nooit :+ :D

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:23

Geweldig :+
Helemaal dat hij dus zn eigen 'aan' knopjes heeft :P Ascot doet ook makkelijker dingen na als dat ik het probeer uit te lokken met gekriebel.

Captain

Re: Cobe denkt: Wat Menno kan ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:55

Super leuk! :)) Ook dat je onze site vernoemd en Menno je VD-voorbeeld is! :D
Je knollie kan nu dus ja knikken en nee schudden? :D :D

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:56

Wat een droppie,hihi die tekst ook,geweldig! :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:07

Oh wat enorm leuk zeg! Echt wel Menno-waardig, hihi, geweldig leuk ook, onze site! :) Superleuke foto's, heb ze met een glimlach doorgekeken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:21

Dank je wel allemaal :D
Ik schiet ook steeds in de lach als ik de foto's bekijk :o :)) (in het andere topic in mijn onderschrift staan nog foto's van vandaag, van voor het VD'en, hij moest even laten zien hoe stoer hij kan zijn :Y) :D )

Hannah_Menno schreef:
Super leuk! :)) Ook dat je onze site vernoemd en Menno je VD-voorbeeld is! :D
Je knollie kan nu dus ja knikken en nee schudden? :D :D

Een mens moet voorbeelden hebben hé :Y) Als [***] daar nu eens hetzelfde over zou denken... :))

Uh ... goh ... laten we zeggen dat ik dat volgende keer zal weten zeggen :')
[***] is het type pony dat het allemaal wel weet, maar of het eruit komt is iets anders .. en meestal gaat het 1x goed en denkt ie de keer daarna: bekijk het maar, dat heb ik al eens gedaan..

:+

Maar hij wordt wel enthousiast van het VD'en, hij ging vandaag bij het begin van het schudden dingen doen die ik hem vorige keer (zonder succes :+) probeerde te leren .. Maarja, dat was nu net niet de bedoeling .. :') Dus wie weet wat hij de volgende keer allemaal laat zien _O-

racheeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 08:50

Haha, echt leuk! :D
Ik herken t, ben mn fries aan het leren flemen, maar hij denkt ook: 'alleen voor een snoepje' . T zijn toch slimme dieren hihi.
Veel succes verder. :)

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 21:19

wat een leukerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 20:37

Dank je wel :D