Menno is ons VD-voorbeeld, laat [***] regelmatig foto's zien van: ZO moet je dat doen!
Maar hij vond er nooit wat aan .. tot hij vandaag besloot eens te laten zien wat hij kon

Foto's komen eigenlijk uit een "nieuw" trucje, het ja-knikken (alleen krijg je dat knikken op zich natuurlijk niet op een foto

Citaat:Wat je doet om shake aan te leren is een vliegje na doen. Je kriebelt met het puntje van je zweep in je paard z'n oor. (Niet helemaal in zijn gehoorgang, langs de haren kriebelen die in de oren zitten is meestal al voldoende). Zodra je paard met zijn hoofd schud beloon je.
http://www.everyoneweb.com/NALANTA/
Waarop ik dacht: dat gaan we eens even doen. Zoals het er stond zou een paard meteen schudden als je aan z'n oor kwam ..
Nouja, ik zit dus met [***]

Volgens mij heb ik daar een kwartier ofzo gestaan, voordat hij ook maar IETS reactie gaf wat op schudden leek, meneer viel gewoon in slaap

Maar uiteindelijk..

Succes

En dan krijg je natuurlijk een beloning .. en ooooh, wat smaakt dat..

Tussendoor eens een kusje vragen .. zo ziet dat er dus uit:

En over naar het Ja-knikken ... Geprobeerd met iets gooien, zoals ik ook op eerder genoemde website had gelezen, maar natuurlijk

En die ogen .. toch maar in de gaten houden of er geen snoepje spontaan tevoorschijn komt

"Je hebt JAAAAA gezegd, mag ik nu dat snoepje?"

En om te eindigen [***]'s favoriete trucje: pak de zweep

En denk maar niet dat ik van daaruit flemen aangeleerd krijg

[***] .. met hem verveel je je nooit