Trendy[shet]@Dressuur aan de LangeTeugel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

brenda36

Trendy[shet]@Dressuur aan de LangeTeugel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 21:07

Hallo :wave:
Vandaag heb ik Trendy weer aan de LangeTeugel gehad!
Een tijdje geleden hebben we M1 gestart, maar met wat problemen met SBu en Wijken, hebben we besloten om gewoon even een time-out te nemen en gewoon bij t begin beginnen!

Dus na 2weekjes (ongeveer) LT-rust heb ik dr weer opgepakt en gewoon eerst simpel 10minuten rechtuit en voltes en allemaal 'simpele' dingen. Dit zijn we steeds aan 't uitbreiden en we gaan weer met sprongen vooruit!

Wijken heb ik nog niet geprobeert, maar komt wel als ik voel dat we er weer klaar voor zijn!
SBu donderdag weer geprobeert heel voorzichtig maar ging echt super dus we nemen nu tussendoor een SBu mee en daar laten we het bij in een training!

We beginnen gewoon met een aantal rondjes aan een lang teugeltje stappen, dan met een contact teugeltje sturen (gebroken lijnen, voltes groot,klein ect) hierna gaan we draven en eerst weer gewoon 'rechtdoor' dan weer wat figuren en dan wat stap-draf overgangen daarna pak ik dr echt op en vraag ik wat stelling-buiging/nagelijk. Dit gaat steeds beter en heb ik dr sneller bijmekaar!

Oké ik denk dat dat wel genoeg uitleg was ;)
Uiteraard ook in en uit gestapt alleen geen foto's van, foto's zijn niet geweldige kwaliteit maar geven wel beeld!
Nu de foto's
Tips&commetaar zijn altijd welkom!

1-
Afbeelding

2-
Afbeelding

3-
Afbeelding

4-
Afbeelding

5-
Afbeelding

6-
Afbeelding

7-
Afbeelding

Deze vind ik zelf nog erg gaaf!
Afbeelding

:evaw:

Dennis

Re: Trendy[shet]@Dressuur aan de LangeTeugel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 21:15

Ze gaat echt fijn he :).

Bimmetje

Re: Trendy[shet]@Dressuur aan de LangeTeugel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 10:25

ik vind de foto's te donker om het goed te kunnen zien.