Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij heeft erg gaaf beenwerk en een lekkere hals 

En dat terwijl deze 'stand' eigenlijk bedoeld is voor het wat hoger instellen...
(vooral foto 3...)
Zijn halshouding is hier wat opgerichter (jammer van het kantelen..weer door de longeerlijn
) en z'n achterhand komt sterk en opwaarts door.
MariekeS_ schreef:Verder vind ik het er niet hangerig uitzien zoals hierboven mij gesteld wordt, op bijna alle foto's hangen de passoa touwtjes los.

ITP is niet alleen maar bedoeld voor 'ohs en ahs-reacties'. 
sammie18 schreef:Hey stalgenootje, bij sommige foto's wordt je paardje wel kort in de hals en duikt hij erg ver achter de loodlijn. Persoonlijk ben ik ook meer van het gebruik van touwtjes. En hou er een beetje rekening mee dat de longeercirkel bij ons heel zwaar is, niet dat ik suggereer dat je dat eerder niet deed, het is gewoon een aandachtspuntje.
ch_ntii123 schreef:Wat een super mooii beest, mag ik vragen waarrom je de longeerlijn zo heb zitten? Ik heb zelf namelijk ook een pessoa maar doe de longeerlijn altijd gewoon door het bit (om maar even zo te zeggen)
PinkPrincess schreef:ch_ntii123 schreef:Wat een super mooii beest, mag ik vragen waarrom je de longeerlijn zo heb zitten? Ik heb zelf namelijk ook een pessoa maar doe de longeerlijn altijd gewoon door het bit (om maar even zo te zeggen)
Om hem meer buiging tegeven naar binnen toe.
hij wil namenlijk snel recht in zijn lijf lopen en zo kan ik hem meer door buigen door zijn lichaam.
. Hij is zo mooi! Vind hem echt een plaatje! Volgens mij is hij ook buiten het mooi zijn om
heel werklustig?