Vandaag nog eens rondgelopen of er nergens wat bruikbaars lag .. veel fantasie heb ik niet, maar zowaar vond ik nog wat
Eerst en vooral een soort bankje/tafeltje, wat mij ideaal leek om nog eens "op het blok" te proberen, het zag er volgens mij veel uitnodigender uit dan dat stuk boomstam dat ik eerst gebruikte (en waar hij echt niks aan vond). Dus zo gezegd zo gedaan, eerst met hem er naartoe en laten kijken enzo, er zelf eens opgesprongen e.d., wat hij heel interessant vond, voornamelijk omdat het leuk was mij eraf te proberen duwen
Het is hem maar 1x gelukt
En toen kwam het, spontaan, het moment:1.

En een seconde later:
2.

Oeps
Uiteraard niet de bedoeling dus dat wordt ons nieuwe blok al niet .. misschien interessant als hindernis?
Of heeft iemand misschien tips om het te "verzwaren" of vaster te zetten? Wat voor mij nog doenbaar is om elke keer te verslepen dan, liefst .. 
En de 2e uitdaging van de dag:
3.

Pony dacht: hey, daar kan je langs(kijken) ..
Wat natuurlijk resulteerde in héél veel erlangs lopen, in plaats van er onderdoor .. de rotzak

4.

5.

Ondertussen kwam het weidemaatje even langs, die stond om de hoek te grazen en ik had niks afgesloten omdat ik toch maar aan het spelen was .. en toen kwam ze dus even kijken ..
6. Ow, daar beweegt iets

7. Ohneen, toch niet ...

8. En toch vind ik het maar een raar ding .. ([***] duidelijk niet
)
Toen weer terug naar ons eigen doel..
9. Oi

10.

11. En ..

12.

13.

(dit kwam alleen tot stand omdat ik er eerst zelf onder bleef staan en hem dan zo liet komen, echt volledig zelf komen vond ie maar niks, dan was er langsdoor véél interessanter
).En om af te sluiten ..
14.

15.

En, is ie super of is ie super?