Longeren is iets waar ik een (langetermijn) doel van heb gemaakt, niet omdat hij het niet kan, maar vooral omdat hij het niet wil

Dat het echt een superinstructrice is bleek ook wel weer omdat ze vandaag gewoon kwam zoals afgesproken, ondanks het ontzettende zeikweer. En zij stond daar dus, in de regen, met een niet-meewerkende pony, te longeren .. Terwijl ik onder het afdak stond toe te kijken .. Je moet er maar zin in hebben

[***] begon zoals [***] is, met niet te willen. Dit resulteert in een pony die stilstaat .. En op zich lijkt dat geen ramp, maar met een stilstaand paard bereik je doorgaans niet zoveel

1. Moeten we nou echt ...

*zucht* dan gaan we maar...
2. Ow, even stoppen!

3. Jeuk!!

4. En we zijn weer vertrokken.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. En dan hebben we ineens spontaan geen zin meer ..

En draaien we om ..
12. Waardoor we natuurlijk vastzitten

13. Artistiek moment (was ook niet de bedoeling dat hij daarover ging, maar pony loopt wel eens waar die niet moet lopen

14. Baasje kijk, ik kan ook remmen!

15. Hop, hop, hop, pony in galop

Bedankt voor het kijken

Op de vraag van vorige keer, waarom de binnenlonge niet door de ring, kan ik nu zeggen dat zij dit niet doet omdat ze merkt dat de paarden dan beperkt worden in hun beweging van het binnenvoorbeen en ze vindt het dus handiger werken op deze manier. Ik ken er nog steeds niks van dus meer kan ik er niet over vertellen