Ten eerste leuk dat je hier komt kijken, en wat informatie over ons.

Sinds kort nouja, eigenlijk sinds 1.5 jaar hebben wij ons eigen voltige clubje opgericht. Het bestaat uit vier vriendinnen, waaronder ik zelf.
En niet te vergeten de meest betrouwbare pony Anton, met hem zijn we ook zeker heel erg blij, en we vinden het ook super dat zijn eigenaresse m aan ons uitleent (zij is de voltigeur bij ons)! Het begon ermee dat we zo af en toe eens voltige deden, gewoon een beetje simpel opspringen en er weer af.
Na een tijdje vonden we het toch wel erg leuk worden en zijn we wat 'verder' gegaan. Maar dit allemaal zonder trainster en zonder echte kennis van de voltige. En tja, wat doe je dan? Juist, op internet kijken en informatie zoeken. Uiteindelijk kom je dan toch nog best een eind...
Bij ons op de manege hebben we altijd één keer in het jaar een opendag, een weekend lang. Heel erg gezellig allemaal en wij wilden dan wel de voltige doen.

Met cap (wat er niet uitzag) en een 'pakje' inelkaar geflanst. We zouden t met zijn vieren doen, helaas was er één afgevallen vanwege een stuiter. Het gaat helaas niet altijd goed. Dus hebben we met zijn drieen de voltige op die open dag gedaan.

Tja, de 'pakjes' zagen er nou niet je van het uit.. Maar dat jaar erna zouden we weer de voltige gaan doen, dus wilde we dit keer echte pakjes. Zo gezegd maar niet zo gedaan. Na heel goed zoeken op internet en toch iedere keer bij die dure pakjes uitgekomen te zijn, eindelijk betaalbare pakjes gevonden. Want voor één keer in het jaar, is het toch best veel geld anders.
Dit werden dus onze pakjes:

Ook kregen we er een nieuwe singel bij, nieuwe zweep en een super mooi wit hoofdstel. Alles paste super mooi.
Nadat we de pakjes hadden hebben we ook stof gekocht om de pad te bekleden, al met al vinden wij het er super uitzien!
En sinds HE hebben we nu ook een echte voltige zweep, stuk handiger.
Genoeg geluld hier nog wat foto's van de laatste keer:
[size=9]Als er hier echte voltige mensen reageren zouden jullie er rekening mee willen houden dat we alles zelf doen, en geen trainster hebben of oefenton, die wel in de maak is.
Verder graaaág reageren, tips altijd welkom!!

Ik heb nog wat meer foto's die komen er denk ik morgen op. [/size]