Carmenn_ schreef:Ik ben het niet met Suziej eens! De pony springt juist netjes en ja, ze ging miss iets te snel, maar ze word wel eerste. En daar gaat ze voor. Daarom gaat ze te snel om de hindernissen perfect te nemen.
Vertel mij dan alstjeblieft wat je er netjes aan vind? Het is juist de kunst om de hindernissen perfect te nemen. Dan word je een keer geen eerste, wat maakt het uit. Straks als het hoger word moet je wel, dan kan je echt niet meer zo racen. Ik zie Gerco ed. al de hindernissen vanuit volle galop aanrijden... De TS heeft gewoon geluk dat ze een goudeerlijke pony heeft, er zijn genoeg andere pony's/paarden die je echt niet zo vaak in de steek kan laten qua afstanden, die je dan zo in de stop rijdt. De TS heeft mag haar handen dichtknijpen dat haar pony wel springt, hij kan het namelijk ook niet doen op deze manier.
TS: Er is een verschil (zoals al eerder gezegd) tussen voorwaarts en actief rijden. En als jij een instructrice hebt wie jou op dit tempo naar de hindernis laat rijden zou ik toch maar opzoek gaan naar een ander wie er wel verstand van heeft...