Gevalletje: 'hoe gaat het met?' Donnie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Gevalletje: 'hoe gaat het met?' Donnie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-17 20:47

Zooooo, het is een flink tijdje geleden dat ik hier iets van me heb laten horen!

Afbeelding

Ik ben zelf heel druk geweest met school, examens, bijkomen van de stress.. Maar ik en Donnie hebben niet stilgezeten ;) en nu dat HAVO diploma dan eindelijk aan de muur hangt, heb ik weer tijd om wat op bokt rond te neuzen en ook zelf even een update te geven natuurlijk.

Omdat ik een aardig drukke tijd heb gehad met school heb in de concoursen op een laag pitje gezet rondom de examens. Daarom starten we nu nog steeds in de klasse L. Nu we langzaam weer meer in het wedstrijdritme beginnen te komen, ben ik langzaam aan het voorbereiden voor de overstap naar de M! Trainen op driesprongen, een vast en actief ritme bewaren het hele parcours, genoeg om nog aan te werken.

Maar goed, hoe hebben we gepresteerd op de wedstrijden na de korte stop? Niet slecht, al zeg ik het zelf! Kijk mee ;)

Hippinkster concours Hattem, ons eerste L rondje na de stop. Helaas een balkje door miscommunicatie over de afstand, maar heerlijk rondje gereden verder!

Afbeelding

Thuisconcours hippisch Nieuwleusen, hier hadden we het ritme weer lekker voor elkaar! Dubbel foutloos en een nette 6e plek :)

Afbeelding

Concours Heerde, twee week geleden. Super fijn gereden, dubbel foutloos, en hier de klasse L gewonnen met 4 seconden op de tweede!

Afbeelding
(Foto is van het inspringen, heb foto's van de aanwezige fotograaf, maar niet nabesteld.)

En gister concours in Olst, tweefasen parcours. Donnie en ik zijn weer foutloos gebleven, en ook deze klasse L gewonnen van een deelnemersveld van 50!

Afbeelding
(Deze lekkere onscherpe foto is een screenshot uit het parcours in Heerde, heb gister helaas niet gefilmd.)

Ik heb nog een aantal hele mooie foto's die ik wil nabestellen, maar daar wacht ik nog even mee tot ik de foto's van gisteren ook heb kunnen zien. Om de de niet betaalde foto's met logo hier neer te zetten vind ik niet netjes tegenover de fotograaf!

En voor de liefhebbers, mijn rondje in Heerde waar nog genoég aan te verbeteren valt. Tips en commentaar is altijd welkom, hou het wel lief :)



Donnie en ik gaan nu voorlopig nog even wat rondjes L starten. Als dit goed blijft gaan en we nog net even wat stabieler zijn qua ritme, gaan we flexibel M starten. Daar zal dan vast weer een topicje over verschijnen O:)

Tot het volgende topic! :)

4leggedmates

Berichten: 281
Geregistreerd: 16-09-16
Woonplaats: In de wei

Re: Gevalletje: 'hoe gaat het met?' Donnie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 20:50

Wat zien jullie eruit als een onwijs leuke combinatie! <3

BigOne
Berichten: 38225
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 20:52

Het kan altijd beter, dat is het leuke van de sport maar jullie laten de balken wel liggen en daar gaat het ook om. Rondje in Heerde is niet verkeerd , gewoon netjes gereden.

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Gevalletje: 'hoe gaat het met?' Donnie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-17 21:34

Wat lief 4leggedmates, dankjewel! :D

Dat is absoluut zo bigone, dankjewel! :)

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 16:42

Jullie gaan lekker! Vooral eerste fase zag er super netjes uit :D

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 20:54

Geryon schreef:
Jullie gaan lekker! Vooral eerste fase zag er super netjes uit :D


Dankjewel! Ja eerste fase ging ook het fijnst :j

Lily_Fee
Berichten: 613
Geregistreerd: 16-01-17

Re: Gevalletje: 'hoe gaat het met?' Donnie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 10:32

Hey!! Super netjes en leuk gereden. Persoonlijk snap ik niet zo goed dat je grondtempo stabieler moet, ziet er namelijk super stabiel uit. Of moet je er heel hard voor werken?

Ik weet niet of je al de punten hebt voor het M, maar volgens mij zijn jullie er gewoon klaar voor.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Gevalletje: 'hoe gaat het met?' Donnie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 10:35

Goed bezig meid!

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 18:57

gefeliciteerd, succes in de M, gaat goed komen!

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Gevalletje: 'hoe gaat het met?' Donnie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-17 20:34

Lily_fee, ik heb inmiddels de punten bij elkaar, dus kan zo door als ik er een goed gevoel over heb. Ik wil hem voor de M stabieler in een iets actievere galop zegmaar, hij wil nu nog wel eens terug komen dat ik er idd hard aan moet werken of iets uit elkaar vallen, wat resulteert in balkjes. Laatste keren vond ik hem heel fijn, dus als hij dat vast houdt de komende twee concoursen ga ik ook zeker de overstap wagen!

Dankjewel joyce_eddy!

Dankje knakker, geeft moed! :D