We zijn 2 keer over een hindernis geweest van 1 meter 'nog wat'. Exacte hoogte weet ik niet hoor. Niet nagemeten

Geeft ook niet, ik vond het al super dat James er netjes, zonder weigering overheen sprong.
Maar ik denk wel dat het zijn max onder het zadel is, want de balk had hij niet aangeraakt. Maar op de foto's is terug te zien dat het weinig scheelde!
Nou genoeg gepraat hier zijn de foto's.
1. Eerst ff inrijden.

2.

3. Moeilijk kijken bij het inspringen, maarja het is dan ook een mega hindernis!

Dit kruisje en nog een klein steiltje hebben we als eerst een paar keer gedaan.

4.

5.

6.

7. Hier vind ik James zo grappig kijken.

8. Tijdens de tussenpauze wist James een pluk gras te pakken. Maar helaas, die mocht hij niet opeten. Die moest eruit.

9. Hier even de 1m 'nog wat' hindernis inspecteren. Kunnen we dat? We hebben het gewoon geprobeerd.

10.

11. En nog een keer en toen was het mooi geweest. (Als ik de foto's terug zie vindt ik het best wel verwonderlijk dat hij de balk niet aangeraakt heeft.)

12. M'n man(die de foto's heeft gemaakt) wilde James wel even uitstappen.

13. Bedankt voor het kijken!

En nog als laatst een filmpje van afgelopen weekend. Wat een vies weer was het overal. Zomer 2011..... Nouja, James en ik hebben het beste er van gemaakt.
Maar rijden in die dikke blubber valt niet mee.
14.
Ik wil graag tips, maar dan wel op een normale, nette manier. En tips waar ik echt wat aan heb.
- Ik weet dat ik tijdens het springen mijn benen te ver naar achteren heb. Daar probeer ik aan te werken.
- Ik weet dat ik meer moet meegeven. Ook daar probeer ik aan te werken. Naar mijn idee wordt dat al beter.
- Ik weet dat sportschoenen gevaarlijk kunnen zijn, ik draag ze om een bepaalde reden. Commentaar op m'n schoeisel zit ik niet op te wachten.

-