-Flash ,, 5 jaar ,, merrie ,, weinig ervaring ,, vader weet ik nie
-Gill ,, 4 jaar ,, merrie ,, meer ervaring als Flash ,, Canadian River
-Apache ,, 10 jaar ,, ruin ,, veel ervaring ,, Lys de Darmen
Vorige week was het ook jumping en had ik alleen met Gill en Apache gereden. Gill was toen heel stout, in parcours (60-70 en 80-90) wou ze continu steigeren enz maar eens vertrokken sprong ze wel goed !! Apache (80-90 en 100-110) ging nie goed in 80-90 paar balken.. Staat te laag voor hem;; maar de 100-110 ging suuper 1balk en foutloos!! Het was voor mij de eerste keer dat ik 110 reed en dus had ik wat stress maar ik weet dat Apache dat kan dus... Aapche springt 120 met iemand anders)... Dus was ik zeker blij!!!
Gisteren in schaffen.. Eerste maal met Flash was ik in de 50-70 foutloos maar 3 tijdsfouten en 70-90 was ik foutloos, nog een 13e plaats!!
Dan Gill in de 70-90 had ik nie veel ingereden (weinig tijd) dus veel stress maar wel foutloos en ikj wou nog eens met haar rijden omdat ze helemaal niet rustig was!! Dus dan maar 100-110 gestart,, eerste maal met haar 110 (wij samen zijn heel onervaren op die hoogte) maar ze sprong suuuuper wel 3 balken maar ze was veel rustiger dus heeft ze weeral iets bijgeleerd!!
Dan Apache, mijn vriend
Direct 100-110 en eerste keer met pelhambit! Niet dat hij gaat lopen ofz maar hij kan zo sterk worden! En in parcours is hij nogal onvoorzichtig en met dit bit kan ik hem meer op zijnachterhand zette zodat hij beter kan springe (klinkt raar maar tis waar :p) Hij sprong suuuuuuuuuuuper... Toen ik naar mijn laatste sprong reed, reed ik te vooruit waardoor hij van te ver afzette en toch sprong hij er met alle kracht over (geen balk) en dus foutloos!! Super blij en toen hoorde ik dat ik 1 tijdsfout had
Ik was zo pisnijdig e Pff Maarja ik was al heel blij dat hij zo zijn best gedaan had
Volgende keer beter e... En dressuur met Apache was ik 2e in L1 met 181 punten, de winnaar had 188 punten!! Mijn proef was nie zo goed maar hij liep wel heel fijn
Het was een ontzettend warme dag!! Maar heb mij zeker geamuseerd

Flash 70-90

Gill 70-90

Gill 100-110
Hier was ik nie goed mee

Hier had ik balk,, van te ver afgezet! Als ik ze zou tegen gehouden dan zou ze zijn gestopt voor de 2e van de dubbel!!

Hier ook een balk,, te kort!!

Apache 100-110

De laatste van ver afgezet en ziet hem eens strekke :p

Het was een fijne dag,, we hebben weer veel bijgeleerd

En wat vinden jullie er van??