Toch maar weer eens een topic van mijn kant.
Vandaag had ik wedstrijd in Veenhuizen.
Aanvankelijk zou ik 2 rondjes L doen (ivm de winstpunten), maar door een foutloos parcours en mijn voorganger die er in het 2e parcours af was gevallen waarbij een ambulance van pas moest komen, heb ik het snel veranderd naar M, omdat het anders nog erg lang ging duren.
In het L was ik foutloos, en behaalde hiermee 2 winst waardoor ik 10 wp's had in de L. In de barrage had ik 1 balkje op de laatste en een 3e prijs.
In het M sprong hij 2 af, maar hij sprong wel superfijn.
Mijn springhouding is momenteel echt bagger. Ben dit alweer druk aan het verbeteren, is in de winter een beetje verslonsd.
Mijn voeten ben ik heel erg op aan het trainen. Thuis gaat dit al wel een stuk beter, maar op concours wil het nog niet lukken. Mijn handen mag ik meer mee naar voren doen, en ook al ben ik mooi aan het doorwenden in de barrage, mag ik mijn linkerhand absoluut niet over de hals doen.
Wanneer ik mijn voeten heel erg draai, zie je dat mijn knieën ook loskomen van mijn zadel. Betekend dus dat ik dan te veel op mijn voeten steun. Is ook niet zoals het hoort, maar kennelijk vergeet ik dat in het parcours om daar aan te denken. Rijd daar ook liever mijn afstanden goed dan dat ik er perfect op zit en allemaal flut afstanden heb.
Losspringen
Rondje L
Hindernis 1

door de fotograaf
Hindernis 2
Hindernis 3
Hindernis 5

Hindernis 7

Hindernis 8
Hindernis 10A
Barrage, hindernis 1, doordraaien naar de volgende

En dan moet je tijdens de prijsuitreiking lol hebben met de fotograaf
Prijsuitreiking
Ereronde

M rondje
Hindernis 1

Hindernis 3

Hindernis 5

Hindernis 7

Echt een baggerhouding
Hindernis 8

Hindernis 10A

Hindernis 10B

Hindernis 10C

Bedankt voor het kijken!

Edit;
Wil nog even er aan toevoegen, omdat de sfeer de laatste tijd op springen ITP niet zo heel vrolijk is;
Ik sta open voor commentaar, mits het goed onderbouwd is

Ook heb ik graag dat er vriendelijk en respectvol wordt gereageerd, zodat de sfeer op dit gedeelte van het forum weer wat verbeterd.