Jullie hebben al eens een topic van mij gezien met Wise van ons eerste oefenparcour! ( zie onderschrift).
Komende donderdag met hemelvaart heb ik mijn 2de oefenparcour met Wise, heb er veel zin in en wordt stiekem alweer een beetje nerveus.
Ik spring samen met een andere meid express met zijn 2-en om genoeg begeleiding te krijgen.
De afgelopen 2 trainingen was haar moeder mee en zij heeft toen foto's van ons geschoten die ik graag met jullie wil delen.
Wiseguy vind springen vreselijk leuk, voor het mooie zelfs een beetje te leuk!!!
Hij gaat na de sprong erg hard, waardoor ik hem niet genoeg terug kan rijden voor de volgende hindernis, waardoor ik bij de laatste hindernissen als een raket ga en dat best eens gevaarlijk kan zijn in de bochten maar ook voor een hindernis.
Daarom zijn we de laatste 2 lessen met 2 bitjes wezen rijden.
De eerste keer met een recht bitje, we sprongen al een stuk beheersder maar voor het mooie was hij wat te streng en reageerde hij wat heftig/angstig. Dit is uiteraard niet de bedoeling en daarom hebben we de laatste les gekozen voor een passoabitje.
Dit ging perfect hij reageerde er onwijs op en kwam netjes terug na de sprong.
Uiteindelijk is het wel weer de bedoeling om op een enkel gebroken bitje te gaan springen, maar meneer moet eerst allemaal maar leren om rustig te blijven en te luisteren
we hebben geen zin in ongelukken
Nou genoeg uitleg gehad hier komen de foto 's.

Dit effect kregen we dus als we te hard gingen, Wise die gewoon lekker zijn eigen ding deed en daardoor veelste vroeg afsprong

Maar gelukkig komt hij er altijd wel over heen.

En meneer moet ook nog een tussenweg vinden tussen hoog en minder hoog springen

We stijgen bijna op

en dit was gisteren met passoabitje in

Vlak voor de wal

Enige twijfeling, maar uiteindelijk toch gaan

Bedankt voor het kijken, zou leuk zijn als je een berichtje plaatst!!
Vragen? stel ze gerust
Je ziet dat hij nog wel wat enthousiast is.
dat zag ik helemaal niet haha
net als het effect met de neus als je die strak bind met touw hihi