Agnes is nu een dikke 5maanden onder het zadel, en springen bijna niet, we hebben 1keer per week allround les (om het maar zo te noemen, 30minuten dresuuren daarna nog even springen (+- 40cm) want we gaan nog niet omhoog)
Ik weet het we sprongen met een dressuur zadel maar op deze hoogte zal hij niet erg in de weg zitten..
Ik ben tot ander half jaar terug zelf nog Mspringen geweest, maar valt aan men houding niet echt af te zien deze keer.
Men beugels waren te lang en soms leun ik te veel op de nek. Maar ten slot van rekening heb ik daar niet echt op gelet en was ik meer
met mijn gedachten bij men pony hoe ze op alles zou reageren.
Ze heeft het SUPER gedaan! Nog nooit heeft ze deze hindernissen gezien en zonder enkele twijfel sprong ze alles.
Het eerste parcour ging super 1 weigering (nouja ik ging er bij langs er stond een paard voor) 2de parcour 1keer voor langs wat MIJN schuld was (benen er niet goed bij) zelfs de hindernissen die niet goed uitkwamen sprong ze nog.. wat een top beesje..
Waar werken we aan:
Heel veel galop, ze vind dit nog heel erg moeilijk maar dat ga ik niet van haar kwalijk nemen.
Afstanden beter inschatten (ook weer bij m'n zelf)
Tenen, en niet meer zo gaan liggen.
Ik weet het is nog niet goed, maar daar ging ik niet voor!
De foto's hebben niet het WAUW factor maar hoe leg je in 5minuten je vriendin uit hoe een spiegelreflex werkt.
Maar ben er als nog blij mee.
Info voor af
Naam: Agnes Emelwerth
Leeftijd: is dus dit jaar 5geworden (eigelijk 4)
ras: Welsh NWR
Vader: Flora's hof magic
Vind springen echt GEWELDIG
Alle foto's zijn van parcour 1
Hooi.

Op de hindernis aanrijden

Hindernis 2 (knieen aan het zadel)

Hindernis 3 (weer men knieen en tenen, stom dressuurzadel

Hindernis 5 (ze vind het echt leuk)

Hindernis 6 (moet meer me gegeven, tenen door te lange beugels)

Hindernis 9 laatste hindernis (jammer dat hij wazig is, mooi foto anders geweest)

Stappen tussen door hoort er natuurlijk ook bij (net klaar, teugels oppakken)

Bedankt voor het kijken..
Ik wou ze graag laten zien omdat ik zo trots op ben hoe ze het gaan heeft..