Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sannee schreef:Hanna!
Leuke foto's zeg! Schalk is inderdaad een beetje een lomp paard, en heeft altijd als marathon paard gediend. ( Als ik het goed heb. )
Voor de rest moet je goed met je handen mee geven en iets meer je benen gebruiken.
Neem aan dat je anders niet een topic start.
maar, ze heeft les de instructrice is hier vind ik schuldig hoor.. 
veel oefenen, het gaat vanzelf beter..
LadyLaura schreef:Wat mij op valt is dat het er op die foto's wel erg warm uitziet voor 5 maanden geleden.![]()
En wat ik mij afvraag is waarom je deze foto's nog geplaatst hebt terwijl je al zoveel punten verbeterd hebt?
Zoals de meerderheid vind ik ook dat je het paard enorm in de weg zit met je handhouding, maar vind ook dat je instructrice daar eigenlijk verantwoordelijk voor is.
Ook mag je wel een beetje op die kapstokjes letten.
Veel succes!
LadyLaura schreef:Wat mij op valt is dat het er op die foto's wel erg warm uitziet voor 5 maanden geleden.![]()
En wat ik mij afvraag is waarom je deze foto's nog geplaatst hebt terwijl je al zoveel punten verbeterd hebt?
Zoals de meerderheid vind ik ook dat je het paard enorm in de weg zit met je handhouding, maar vind ook dat je instructrice daar eigenlijk verantwoordelijk voor is.
Ook mag je wel een beetje op die kapstokjes letten.
Veel succes!