Als aller eerst wil ik me lieve 12 jarige haflinger ruintje even aan jullie voorstellen. Aaron is dus een 12 jarige haflinger ruin, die ik sinds augustus bij me heb. Sinds 2 maanden ben ik met aaron helemaal over gestapt op het springen. Ik wou van Aaron eerst echt een sport pony gaan maken en dat heeft natuurlijk wel wat tijd nodig. Maar omdat ik merkte dat hij springen gewoon veel leuker vond en dressuur echt geen bal aan vond heb ik gekozen om door te gaan met springen.
Sinds augustus heb ik hem dus ontmoet, een super lief beestje die erg aan hangelijk is. Hij is vroeger alleen maar gebruikt om af en toen een stukje mee te wandelen en verder stond hij eigenlijk alleen op het land. Toen kwam onze eerste ontmoeting. Ik was gelijk verliefd op hem, hij heeft zo'n sprekend koppie. Waar je gewoon spontaan verliefd op word!
We zijn toen gaan lessen, eerst dressuur lessen en dat ging beetje naar beetje erg goed. Springlessen gingen ook altijd erg goed alleen had ik nog niet echt genoeg vertrouwen in hem. kleine stapjes genomen en het ging steeds beter. Gister dus de 1 meter behaalt waar ik super trots op ben!
Commentaar over mezelf:
- tenen!
- naar voren kijken
- benen niet te ver naar achter
- Soms meer meegeven!
Verder commentaar? Laat 't maar weten maar hou het wel netjes.
Genoeg gepraat, hier de foto's
Ik heb geen foto's van het inrijden..

Daar heb je dat sprekende koppie van hem!

1 meter

Super trots op mn topper!
Bedankt voor het kijken, en laat aub een berichtje achter!
Liefs, Liz