Vandaag hebben we Guus en Bella laten vrijspringen, en heb ik ook nog even gewoon gesprongen met Vita.

en ik had ook nog foto's van Trol van 2 week geleden.
Trol is een shetlander ruintje van een jaar of 8? Die vindt springen heel erg leuk

Guus is een 4,5 jarige fjordenruin (v. Sven) Hij kan erg goed springen, maar is soms nog wat onhandig met zijn lange benen.
Vandaag deed hij het heel erg goed! Ook al is het al een tijd geleden dat we voor het laatst vrijgesprongen hebben.
En Vita is een 8 jarige fjordenmerrie (v. Manus) waar ik M1 dr, B spr en B SGW mee ben

!!! Ik weet dat beide fjorden (vooral Vita) nogal duiken. Met vita ben ik heel hard aan het trainen om die achter hand zo sterk mogelijk te krijgen en die er ook zoveel mogelijk onder te zetten tijdens het springen, maar waarschijnlijk zal het altijd wel zo blijven

Eerst Trol:

Guus:

Het hoogste bij hem kwamen we op 1.05!

Ook nog even met guus gewoon gesprongen, voor het eerst wat lijntjes, deed ie echt super!

En Vita:
http://pic90.picturetrail.com:80/VOL214 ... 425587.jpg

't lijkt misschien niet zo, maar we hebben het opgement en het is echt 1.10!
Omdat ik het hier toch wel hoog vond, hadden we hier even haar crossbeschermers omgedaan, die hebben nl een ijzeren plaat voor. Eigenlijk nergens voor nodig, want ze haalde het makkelijk, maar gewoon voor mijn geruststelling

Hier kun je dat beter zien:

En we hebben ook nog gewoon gesprongen:

Met nieuwe capcover!