We hebben Armani voor het eerst laten vrijspringen. Nou achteraf was het niet de 1ste keer voor hem want hij snapte erg goed wat de bedoeling was. Denk dus dat die bij de vorige eigenaar dit vaker heeft gedaan. Hoefde weinig te doen, want hij rende elke keer mooi het rondje.
Armani wordt in april 4 jaar, heb hem in aug 2008 gekocht. We rijden nu dressuur, en wil hem later ook met hem gaan springen en sgw;s gaan rijden, daarvoor heb ik hem gekocht

Hij is erg nuchter en springt overal over. Onder het zadel hebben we nog maar 2 keer gehuppeld, nog geen 50 cm en dit doen we niet vaak. Wil eerst dat die sterker wordt.
Denk als die sterker is dat die dan nog beter gaat springen, we zagen dat die af en toe nog wat kracht mist. Wil geem commetaar van hij is nog maar 4 en zo hoog, weet wat ik doe, en dit doen we eigenlijk nooit, maar wil wel weten wat ik in huis heb

We hebben ook wat hoger gebouwd om te kijken of die terug kwam op de sprong en daardoor dus beter sprong, dit was ook zo. Dat lage daar was die mij te makkelijk op, en daardoor ging die wat te hard
1. Duikt wat te veel, dit omdat die wat te hard ging.

2.

3. hier komt ie dus niet goed genoeg terug

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10. ruimte genoeg

11.

12.

13. Is dit het, eitje

14. braaf paard

15.

Hij kijkt nog wel wat boos boven de sprong haha, hopelijk wordt dat beter, lijkt niet zo leuk.....
Wat vinden jullie van mijn topper, wordt vast wel een leuke allrounder!