Boris (welsh A) en vuurfee (KWPN) Vrijspringen!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneMaaike17

Boris (welsh A) en vuurfee (KWPN) Vrijspringen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 22:32

Hier dan foto's van onze pony Boris en mijn paard Vuurfee aan het vrijspringen. We deden ze eerst samen in de bak, toen het te hoog werd voor boris deden we hem maar in de padock en gingen we door met Vuurfee :D Vuurfee staat verder te koop (meer informatie: onderschrift)

Wat vinden jullie ervan??

Afbeelding
MEET BORIS EN VUURFEE :P

Afbeelding
LAAG kruisje, hij had alleen geen zin om laag te springen (voorzichtig)

Afbeelding
Boris ging ook hoog :D (voor zo'n kleine pony)
hij is 1.10

Afbeelding
stijltje

Afbeelding
Zelfde stijltje met boris :D

Afbeelding
hij is wel voorzichtig :P

Afbeelding
Boris is nu in de padock, hoger stijltje

Afbeelding
oxer

Afbeelding

Afbeelding
ik probeerde het eng te maken, maar hij was niet onder de indruk }:0

Afbeelding
toen maar met een bankje ervoor, maar hij was nog steeds niet onder de indruk

MaaikeVR

Re: Boris (welsh A) en vuurfee (KWPN) Vrijspringen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:38

WOOWW
Mooie paarden! springen prachtig!
Zou je alleen geen pezen aan doen?? Is een stuk beter!

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 00:25

het paard heeft peeskappen om;) de pony heeft geen passende peeskappen (alle peeskappen zijn hem te groot)

juutjelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 12:42

Ziet er leuk uit! (wat een super gave pony zeg :D !!!!!) hahaha mooi dat hij niet onder de indruk is. is alleen maar fijn.

delfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:56

mooi hoor!
gave pony ook en echt een goed springend paard

mywiseguy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:24

Ziet er goed uit hoor ! :D

DruifJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 15:15

Wat een leuk paard, en wat een snoetje is die pony:D!

Groetjes,

Impilixus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:05

heee, leuke foto's hoor je pony's springen goed.
ik zou alleen voor de klijne pony goed passende peeskappen kopen als je geen hebt die niet passen.
goed dat het paard nergens bang voor is, maak eens een triple, ( een oxer met 6 staanders drie balken dus dichtbijelkaar zo ongeveer een 60/70 cm sprong in de breedte, hier voor heb je al 6 balkjen nodig , 3 hoog , 3 grond, en doe dan aan de voorkant waar hij er over heen springt allenmaal balken een stuk of 5 intotaal heb je dan 11/12 balken nodig, mijne is aaltijd onder de indruk haha, misschien wel een uitdaging =D.

p.s foto 4/5 is niet de zelfde hoogte ;), dat zie je aan de bak rand en aan de gaatjes onder de balken, bij het paard zijn dit er 12 of 13, en bij boris zijn het er 7/8 dus dit is lang niet dezelfde hoogte;)

je pony springt wel goed;).

groetjes. x

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:25

Dit waren nog lang niet de mooiste foto's van boris:)
Maar ik hou van ze :D hihi.
Zet je die van rjimkje er ook op :P

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:28

Wauw gaaf hoor!
Ik zou alleen op die laatste foto dat bankje ervoor weghalen.. Straks komt ie niet uit en klapt hij erdoor ofzo..

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:34

persoonlijk vind ik dit denk ik de mooiste foto van Boris:
Afbeelding

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:35

Ziet er netjes uit! Al zou ik niet snel een paard laten vrij springen in een open buitenbak! Nu springt ie over de hindenis, de volgende keer neemt ie je omheining!

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:41

Jeanine84 schreef:
Ziet er netjes uit! Al zou ik niet snel een paard laten vrij springen in een open buitenbak! Nu springt ie over de hindenis, de volgende keer neemt ie je omheining!

Onze paarden niet :+ DIe zijn zo braaf:P

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:42

Zo'n brave hadden wij ook op stal, tot ie het toch probeerde en zijn been brak!

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:53

Jeanine84 schreef:

zag je dat :+ niet?
Anne Maaike weet wel wat ze doet hoor;). Er loopt een stroom draadje boven de bak rand. En dat weten ze maar al te goed. Daar springen ze niet overheen.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:55

Femke16 schreef:
Jeanine84 schreef:

zag je dat :+ niet?
Anne Maaike weet wel wat ze doet hoor;). Er loopt een stroom draadje boven de bak rand. En dat weten ze maar al te goed. Daar springen ze niet overheen.

Zag ik wat niet? Ja we zagen hem over de bak heen gaan en op de grond liggen en zijn bot uitsteken..snap je smilie niet, ik weet niet hoe serieus jij het leven neemt van je paard maar bij ons is het er flink ingeslagen. Maargoed je moet het zelf weten, het zijn jouw paarden en als jij het risico wel wilt nemen is dat prima!

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:58

ooh, je praat langs mij heen. Ik bedoelde natuurlijk of je mijn smilie niet had gezien. Daar bedoelen mensen ook wel mee, als ze iets niet serieus bedoelen. Ik geloof namelijk niet dat onze paarden lusteloze dieren zijn die mega braaf zijn op elk moment dat jij wil wat ze doen. Nee het zijn echte blije vrije paarden die met ons samen werken maar ook hun eigen paarden leven hebben :). En echt geen paard van ons durft bij stroomdraadjes in de buurt te komen. En hou alsjeblieft je mond over het risico nemen en niet seireus nemen van het leven van mijn paard. Daar ken je mij niet goed genoeg voor. Je hebt serieus geen idee.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:05

Femke16 schreef:
ooh, je praat langs mij heen. Ik bedoelde natuurlijk of je mijn smilie niet had gezien. Daar bedoelen mensen ook wel mee, als ze iets niet serieus bedoelen. Ik geloof namelijk niet dat onze paarden lusteloze dieren zijn die mega braaf zijn op elk moment dat jij wil wat ze doen. Nee het zijn echte blije vrije paarden die met ons samen werken maar ook hun eigen paarden leven hebben :). En echt geen paard van ons durft bij stroomdraadjes in de buurt te komen. En hou alsjeblieft je mond over het risico nemen en niet seireus nemen van het leven van mijn paard. Daar ken je mij niet goed genoeg voor. Je hebt serieus geen idee.

Ik snapte je smilie dus verkeerd ;) het kwam op mij echt zo over van achja 'kan gebeuren' maar zo bedoelde je hem dus niet! En jij kent je paarden dus dan zal het wel goed zijn :j

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:08

Jeanine84 schreef:
Femke16 schreef:

Ik snapte je smilie dus verkeerd ;) het kwam op mij echt zo over van achja 'kan gebeuren' maar zo bedoelde je hem dus niet! En jij kent je paarden dus dan zal het wel goed zijn :j

Agh, misverstand, geeft niet. Natuurlijk vind ik het niet een 'achja kan gebeuren'- situatie. Het is vreselijk een paard te verliezen!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:10

erg leuke foto's vooral die kleine :+:

ik zou wel uitkijken met die zwarte lijn;
stel dat tie verkeerd uitkomt en zo door die lijn heen komt
geen fijn gezicht lijkt mij iig

verder leuke ponies en super leuke fotos :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:40

Mooie foto's, leuk paard, even de advertentie bekijken.

Ik vind het een leuk gezicht. Het is idd mogelijk dat een paard een keer de omheining probeert, heb ik ook gehad.

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 02:33

dat kunnen ze vaak ook in een binnenbak (bakrand uitproberen) vaak komen ze dan veel minder fijn op de landing :P dit paard springt niet over de omheining:P

het gevaar van die zwarte lijn en dat bankje zie ik ook niet, op wedstrijd kom je muurtjes/bruggen tegen die "gevaarlijker" zijn dan dat bankje :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 03:31

Ik ben geen fan van twee paarden tegelijk vrij laten springen....Op foto twee zie je toch dat ze vrij vlot achter elkaar aangaan...dde een springt de ander in de hak en dan heb je een pony met een fijne blessure... :n

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:30

Met paarden heb je nou eenmaal risico's wat je ook met ze doet in een binnenbak of buitenbak... heb vaak genoeg ongelukken in een binnenbak gezien dat paard met koets en al over de bak rant sprong.. en bij de een loopt het goed af en bij de ander helaas verkeerd... in het leven heb je nou eenmaal risico's ook in het gewone dag leven... als je wil dat er niets met je gebeurd of met je paard nou lijkt mij ook saai kan je niets met hem doen ... toch of niet?!?!

Gootje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:37

WOW!
Gaaf joh :D
En echt vet mooie paarden :)