Vandaag hebben ikke20(maartje) en ik les gehad, maartje met haar dressuurfries en ik op mijn verzorgpony. Maartje zal zelf nog een exact verslag van haar bevindingen plaatsen, tot zover post ik dit nog even:
ikke20 schreef:friezeltje was op heenweg keibraaf in de trailer. toen eruit en knuffen met sunny.
toen de binnebak in en toen zag ie de hindernissen al. dus lekker los gereden en begonen met balkje.
hebben van alles gesprongen. wel tot 2x toe week friezel uit en klapte mn knie de standaard omver deed beetje au
en nu mega last van mn heupen maar was het allemaal dik waard. friezel vond et helemaal geweldig
friezeltje loopt nu L1 met winstpuntjes, dit was ongeveer de 4e of de 5e keer dat hij (en dus zij als combinatie

Ik heb nog nooit van mijn leven een springles gehad, en na uitgebeld te zijn in princenhage (oefencross paarden, hindernis 4

genoeg gezwets, in onze profielen staat volgens mij álles wat je nog meer over de paarden zou willen weten

1. maartje&friesje, balkje(s) lopen en kruisje

2. ik en sunny (die niet snapte waarom die balk op de grond lag zonder staanders )

3.

4.

5. sunny

6. jelliee!!!

7. racekonijn

8. friesje

9. ik&sun @oxer en parcourtje

10. friesje in zijn parcourtje
en de fotootjes heb ik een beetje ingezoomd op de pc, maar omdat er zoveel mooie&goede waren moesten ze allemaal erg klein enzo, anders kon ik ze niet (bijna) allemaal plaatsen