Sinds kort rijd ik vast op Roxy (een manegepaard), binnekort ga ik haar ook leasen!
Vandaag had ik aan een moeder gevraagd om foto's te maken, zometeen de foto's.
Het zijn er neit zo veel, ik had namelijk gevraagd om van iedereen foto's te maken....
Mijn verbeterpunten:
Hakken uitdrukken, Handen recht, verlichte zit op het moment dat ze moet springen, vooruit kijken, rust bewaren voor de sprong, hand niet over de schoft heen doen!
Roxy's verbeterpunten:
Goed kijken hoe ze uitkomt! (ik heb daar erg last van, en ze let gewoon neit op... (kan ook aan mij liggen!))
Niet meteen na de sprong afwenden (lukt al goed!)
nou zo te zien heb ik er veel meer!
wat betreft het verlichte zit op het moment dat ze moet springen, daar heb ik neit zo veel problemen meer mee.
Ik hoop commentaar te krijgen hoe ik het beter kan doen en hoe dat dan ook moet!
ik spring in een springles met 9 mensen, je krijgt genoeg aandacht maar toch zou ik wat "langer" commentaar krijgen.
Ik kan een hoop hebben maar echt af gekraakt worden is ook niet fijn, daarbij hoef ik ook geen commentaar van, ik vind het er neit goed uit zien.
Dan wil ik namelijk ook horen waarom!
waar ik zelf erg moeite mee heb is het nageven...
Maar dat komt denk ik doordat roxy moeilijk terug te krijgen is, dus daar word aan gewerkt!
ik moet wel zeggen dat het in de gallop makkelijker gaat!
deze les ging het trouwens ook heel goed (heb er helaas geen foto's van..)
Hier de foto's:
1. hier kijk ik naar beneden, en zou ik meer mee kunne geven, rox deed het goed hier geloof ik!

2. ik kijk al wat beter, maar nog niet helemaal, rox doet het heel goed vind ik op deze foto

3. ik kijk vooruit

4. Hier was ze weer geschokken van voetbalspelende kinderen of kinderen die op de trampo zaten (erug eeritant trouwens!)

5. Naar voren kijken!!

6. Recht op zitten! (ze wil altijd heeel hard voor bij de aanloop, rij daardoor vaak nog een volte)

7. Hakken uitdrukken, maar ik kijk wel naar voren!

volgende keer vraag ik of mijn vader het wilt filmen!
dat is mischien wat handiger...
Tot de volgende keer!

probeer wel over je paard heen te kijken oftewel naar voren, ik heb zelf dan ook dat ik veel beter mee zit en niet te vroeg ga staan oid. Succes verder!