Zaterdag 28 februari had ik Regio Kampioenschappen Springen in Houten. Ik ging hierheen met mijn hafje Sissi. Sissi is nu bijna 16 jaar oud, en al 9 jaar in ons bezit

Het springen ging opzich wel goed; Alle hindernissen foutloos, alleen ik had een verkeerd pacours in mijn hoofd, waardoor ik dacht dat hindernis 10, hindernis 9 was, waardoor ik dus bijna fout pacours had. Gelukkig zag ik net op tijd dat het niet zo was, en moest ik me in allerlei bochten wringen om maar niet mijn eigen lijn te kruisen. Gelukkig is dit niet gebeurd, alleen doordat ik heel de bak door moest om maar niet mijn eigen lijn te kruisen, had ik 2 strafpunten voor tijdsoverschreiding. Ik baalde natuurlijk enorm, want het was puur mijn eigen fout!
Niemand was nog voor mij foutloos (weigeren, balken

Ik moest nog een uurtje wachten op de prijsuitreiking, en daarna nog 5 uur(!!!) voor de huldiging, die pas na het ZZ springen voor D/E was!
Ik sprong mee in het B springen voor C ponies

Hindernis 1

Hindernis 3

Hindernis ?

Hindernis 8B (rarara welke kant zouden we opgaan? )

Hindernis 10 (even flirten met de camera

Prijs in ontvangst nemen van de Burgemeester van Houten

En van een andere kerel

Het mistaat niet, toch?

Creativiteit van de fotograaf

Bij de Kampioenen huldiging met de Sjerp (hoe schrijf je dat ooit?!

Zoals het hoort: Als een brave sportpony wachten tot de andere Kampioenen de prijzen hebben

En last, but not least: Het volkslied, waarbij de vlag vlak voor de neus van je pony omhoog gehezen wordt