Trots :D Deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Trots :D Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 19:10

Na [VVDD] Trots :) , [VVDD] Trots :) 2 en [VVDD] Ik ben alweer trots (nr 3) heb ik weer een stapje verder gezet. Helemaal alleen met z'n tweeën naar het bos. Haha!

Voor als jullie geen zin hadden om de andere trotsen te lezen, Mazzel en ik konden in eerste instatie niet eens gewoon met zijn tweeën het erf af. Daarna kreeg hij er een handje van om stil te staan en om te draaien. Hij is er twee keer met me vandoor gegaan buiten en daarna heeft het een tijdje geduurd voordat ik dit weer op ben gaan bouwen.
Na trots drie ging het ook niet altijd goed, ik heb zelfs een keer de manege niet eens bereikt omdat Mazzel enorm ging staken en nu, na weer eens wat doorzetten en toch nog koppiger zijn dan de pony doet hij dat eigenlijk ook nauwelijks meer.

Het was wel eng hoor, vandaag! Iedereen vond het lekker weer om buiten te zijn en Mazzel moest op een paar enge stukjes wel even stoppen, durf ik dit wel baas? Maar hij durfde en voor we het wisten waren we op het punt waar we normaal Sas oppikken. Nu dacht Mazzel dat weer te doen en hij draaide zo achterwaarts het erf op toen ik er voorbij wilde stappen Koe Daar duurde het wat langer voordat hij voorbij de manege was. Hier was hij verdorie nog nooit Helemaal Alleen zonder ander paard geweest. We moesten nog even langs de weg stappen en dat was heel spannend. Ook het bos ingaan was eng en voor dat pad stonden we dus weer even stil, maar toen we eindelijk die drempel over waren vonden Mazzel en ik het geweldig. Het is zo grappig om te zien hoe enthousiast Mazzel wordt als hij eenmaal in het bos loopt. Hij reageerde op de kleinste hulpen en zag de andere paarden niet eens. Ik heb gestapt, gedraafd en gegallopeerd en Mazzel genoot echt met me mee. Toen kwam ik in het duin gedeelte en dat vond Mazzel een stapje te ver gaan. Ik ben nog een stukje duin in gegaan, maar hij kroop echt in elkaar. Uiteindelijk omgedraaid en terug naar huis. In het bos werd hij super enthousiast, beetje dribbelen zelfs Clown , en toen we het pad uit het bos op draaide deed hij dat duidelijk niet van harte. En hij was goed moe.
Dat half uurtje naar huis ging in iets minder tempo, maar toch ook heel braaf. Mazzel liet toch weer even zien dat hij een stukje eigenwijs was toen ik weg wilde draven van een ander paard. Uiteindelijk is het me wel weer gelukt, lekker paard ook.

Op stal kwam ik er ook nog eens achter dat mijn neusriem rechts door mijn bit zat Bloos! Heb dus dat hele stuk met een teugel gereden (vond rechts al zo verdacht stug Dromen ), kan je nagaan hoe goed we nu gaan, want zelfs zo ging het goed Lachen

laura22

Re: Trots :D Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:39

super joh dan ben je met recht trots hoop voor je dat het zo goed blijft gaan

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:48

Super Fen, het gaat helemaal goed komen met Mazzel, je hebt mij niets eens meer nodig Knipoog

Alleen volgende keer wel opletten hoe je je neusriem vastmaakt Duivel

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:28

Het is een blijft een stukje eigenwijs idd zo te lezen, maar wel met steeds meer vertrouwen in jou OK dan!
Netjes hoor! Die neusriem Nagelbijten / Gniffelen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 21:45

leker dat het zo goed gaat Fen, volhouden!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 22:27

Die neusriem tja, slordigheidje waar ik nu mooi weer eens op gewezen ben Bloos Zucht, blijf toch wel beetje chaotisch.

Verder ben ik echt Hyper! Haha!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 07:53

leuk stukje fenn Haha! mooie opsteker voor jezelf dat het zo lekker gaat, alleen die neusriem Nagelbijten / Gniffelen

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:44

Dat is wel een heel lekker gevoel als het zo goed gaat. Geeft vertrouwen voor jezelf en Mazzel

ps: nog steeds aan het denken over bitloos?

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:41

Goedzo Fenn! Zeker iets om trots op te zijn Haha!

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:25

Wat super Haha!!!