Voor als jullie geen zin hadden om de andere trotsen te lezen, Mazzel en ik konden in eerste instatie niet eens gewoon met zijn tweeën het erf af. Daarna kreeg hij er een handje van om stil te staan en om te draaien. Hij is er twee keer met me vandoor gegaan buiten en daarna heeft het een tijdje geduurd voordat ik dit weer op ben gaan bouwen.
Na trots drie ging het ook niet altijd goed, ik heb zelfs een keer de manege niet eens bereikt omdat Mazzel enorm ging staken en nu, na weer eens wat doorzetten en toch nog koppiger zijn dan de pony doet hij dat eigenlijk ook nauwelijks meer.
Het was wel eng hoor, vandaag! Iedereen vond het lekker weer om buiten te zijn en Mazzel moest op een paar enge stukjes wel even stoppen, durf ik dit wel baas? Maar hij durfde en voor we het wisten waren we op het punt waar we normaal Sas oppikken. Nu dacht Mazzel dat weer te doen en hij draaide zo achterwaarts het erf op toen ik er voorbij wilde stappen

Dat half uurtje naar huis ging in iets minder tempo, maar toch ook heel braaf. Mazzel liet toch weer even zien dat hij een stukje eigenwijs was toen ik weg wilde draven van een ander paard. Uiteindelijk is het me wel weer gelukt, lekker paard ook.
Op stal kwam ik er ook nog eens achter dat mijn neusriem rechts door mijn bit zat