(Verslag van die dag vind je hier: [VVDD] Onze eerste Wedstrijd (TROTS))
Mijn collega had die week eerder een verzoek aan me gedaan...
Hij zocht een paard, om een filmpje mee te maken...
Hij deed dit voor zijn neef, (die gaat morgen trouwen) Het moest een grappige sketch worden, over hoe het stel was, voor ze elkaar ontmoette,
en hoe ze elkaar ontmoette...
Zij is/was een echte paardenfreak, die hem uren liet wachten soms, omdat ze naar haar paardje ging om te verzorgen/rijden etc
Vandaar dat ze dus echt een paard in het filmpje wilde.
Ik was iets wat voorzichtig
want Diego was pas sinds Januari onder het zadel...
Vandaar dat we het hadden afgesproken dat het NA de wedstrijd kon, omdat Diego dan al wat moeier zou zijn.
Ook was mijn voorwaarde dat hij een cap opmoest
en de eerste 5 rondjes aan de longeerlijn moest blijven , om te kijken hoe het ging...
Zou het niet gaan, moest hij er meteen vanaf
hij mocht niet heel erg aan de teugels trekken of druk met zijn benen geven van me
(Hij reageert erg goed op het been, en juist nu niet de bedoeling ineens te gaan draven)
Op die dag kwam hij dus het terrein op...
compleet met pruik en jurk...
(iedereen van de manege was meteen van slag, wisten niet wat ze zagen, ik trouwens ook niet)...
(hij had trouwens nog nooit paard gereden, en dat was hem niet aan te zien

Hij heeft het stukje van Diego eruit geknipt voor me (was nogal een lang filmpje geworden)
en op you tube gezet, er zitten trouwens foto's tussendoor, das van de jongen die gaat trouwen morgen
Vind hem zelf erg grappig geworden...
http://www.youtube.com/watch?v=zZdQF7lb48s De inleiding is iets wat langdradig... dus je moet wel ff door blijven kijken voor het eindresulstaat trouwens

(Vind mijn baby trouwens wel erg stoer, net ingereden en dan zo'n beginner op je rug, en dan zooooo rustig blijven
maar zoals gezegd, hij was al iets wat moe, omdat we al proefje hadden gereden)
Vond eigenlijk ook dat mijn collega echt lef had
hij begon het zelfs nog leuk te vinden!!
Wie weet... gaat hij ooit nog is op les

Kijk.. en lach net zohard mee... als ik heb gedaan