Honey kampioen aangespannen beweging pinkstershow NMPRS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Honey kampioen aangespannen beweging pinkstershow NMPRS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 09:26

Ooooh. ben zo blij!
Gister was de pinkstershow van het NMPRS. Ik had Honey ingeschreven voor 3 rubrieken. De vaardigheid zou ze met mijn instr. rijden, ik zou haar in het schoonste geheel rijden, en haar verzorgster zou een behendigheid parcours lopen. 's nachts al slecht geslapen omdat ik voor zulke dingen altijd stik zenuwachtig ben, maar goed, dat hoort er bij mij nu eenmaal bij Knipoog
Rond 10 uur gaan laden, en rond half 12 waren we in de Mortel (manege het Zwarte water, schitterende locatie!)
Even een box voor Honey geregeld, en staan kijken naar de andere rubrieken. Het aangespannen zou na de pauze zijn, waardoor wij rond een uur of 2 gingen inspannen. Duurde allemaal best lang waardoor mijn instr. uiteindelijk rond een uur of 4 de ring in ging voor de vaardigheid. Dit werd gereden over 2 manches gelijk achter elkaar. De eerste manche moest Honey even kijken wat de bedoeling hiervan was, ze had tenslotte nog nooit een vaardigheidsparcours gezien. De 2e manche ging ze echter als een trein! Helaas 1 balletje eraf (en die stuitert omhoog, land weer op de kegel, en rolt er als nog af.... Knipoog ) Toch nog tweede in zijn rubriek.
Ondertussen bleek dat het behendigheid parcours vervroegd was en dus ook al bezig was, maar Honey stond ingespannen... Ik over de zeik naar de organisatie, vond het zo banketstaaf voor haar verzorgster, die is al maanden aan het oefenen hiervoor. Op zo'n moment kan je hier niks aan veranderen, maar gelukkig mocht ze een paardje van iemand lenen, waardoor ze toch nog mee heeft kunnen doen.

Inmiddels was het buiten weer wachten, en wachten, en nog eens wachten. We dachten echt dat hon dr batterij leeg zou zijn. Maar, ik kom de ring in, oortjes gaan erop "hallo, hier ben ik" en we lopen de sterren van de hemel. Omdat ze toch wel wat moe was kroop ze makkelijk te diep doordat ze op het bit ging hangen, moest er dus best wel aan rijden. Ik hoor op een gegeven de jury zeggen, terwijl ze naar mij knikte: "Die loopt met stelling" dus ik gelijk: "ze letten op stelling, ze letten op stelling Knipoog .

Uiteindelijk moesten we opstellen en ik stond achteraan (moesten willekeurig opstellen), ik zie de jury met beker en lint de rij aflopen... en ik zit in de wagen... "komen ze naar mij? ZE KOMEN NAAR MIJ!!!"
We werden gevraagt voor een ere ronde in draf, die heb ik stiekum even in galop gedaan Knipoog

in 1 woord, SUPERSHET!

Een heel groot dankwoord aan mijn stalgenoot en tevens instr. Ik heb enkele jaren geleden aangespannen een ongeluk gehad waardoor ik niet meer op de wagen durfde. Zonder zijn hulp had dit nooit geluk!

Afbeelding

Voor de rest zie [HAW] Honey kampioen aangespannen beweging pinkstershow NMPRS

merrieveulen

Re: Honey kampioen aangespannen beweging pinkstershow NMPRS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 00:02

super Stef, het was ook écht verdiend!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 10:44

Mooi verslag, en natuurlijk super prestatie Lachen Hartelijk gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 16:19

Super gedaan, Stef! Van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap.
Je mag trots zijn op Honey, maar ook op jezelf. Heel knap dat je het tegenwoordig weer aandurft om te mennen!

_sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:02

Gefeliciteerd Haha! Haha!

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:43

_sannee_ schreef:
Gefeliciteerd Haha! Haha!

inderdaad gefeliciteerd
en mooi verslag!