Zondag was ik gaan kijken voor een paardje, ik was al enige tijd aan het zoeken voor een Andalusier/cruzado en het liefst een jong paardje van 2 jaar, zodat ik die dan lekker eerst volwassen kan laten worden.
En toen kwam ik Billy tegen, een 2jarige AndalusierxFries, ook in mijn prijsklasse!
En het klikte echt! Eerst los in de bak gehad, was ie lekker pittig haha. Daarna op stal geprobeerd om wat te vertrouwen te krijgen, hij is erg weinig in handen geweest, eerst dat hij vaststond op een poetsplaats liet hij me niet overal toe, zoals bv op zijn flanken.
Nadat ik een tijdje met hem in de stal stond en gewoon rustig af en toe een beetje poetsen en kletsen met de mensen buiten de box, kon ik hem overal aanraken.
Ik ben dus superhappy, met een paar weken laat ik hem keuren en dan komt ie hierheen (als de keuring goed verloop)!
Ga vanmiddag kijken naar een stal waar die lekker 24/7 buiten kan met andere jonge ruinen/hengsten, waar ook veel voorzieningen zijn zodat ik hem lekker kan wassen en laten wennen aan poetsen, hoefjes geven etc.
Hier een fotootje van zijn knappe koppie, heerlijke dromerige blik erin:

Hij heet nu dus Billy, vind ik wel een redelijk naam maar ik wil hem graag een spaanse naam geven omdat hij half Spaans is (komt ook uit Spanje). Zat nu te denken om hem als roepnaam Bandito te geven, maar als officiele naam Billy Bandito
Houd ie ook nog zijn orginele naam. 
. Ben heel erg benieuwd wat zijn uiteindelijke kleur zal worden. Naam is trouwens ook leuk, past goed bij zijn koppie
.

ik kan me helemaal voorstellen dat je super happy bent!! Ik hoop echt heel erg voor je dat hij wordt goedgekeurd!!!