naar aanleiding van een ander topic dit nieuwe topic in de hoop meer mensen te bereiken en te waarschuwen
[PP] wat moet ik hier van denken ? (gratis paard)
nou we zijn geweest hoor en uiteindelijk in vol vertrouwen want we hadden gister tegen de nacht nog haar tel nummer gekregen
dus ik heb haar ook persoonlijk gesproken
vanmorgen om 9 uur hadden wij een afspraak met de weggeefster/verkoopster (slik voor iemand die nachtdiensten werkt )
we moesten uiteindelijk met het openbaar vervoer omdat de auto uiteindelijk niet beschikbaar was
nou goed geen probleem , we hadden een adres gekregen dus vanmorgen even gekeken op internet naar een busverbinding naar dat adres
helemaal mooi want er ging een bus die kant op , moesten we even een klein stukje lopen maar geen probleem
we zouden met de betreffende vrouw mee in de auto vanaf haar huis naar het paard dus dat was ook mooi geregeld
maar goed , aangekomen op het station netjes op tijd voor de bus vriendin had nog even tijd om giga te stressen hihi
hop de bus in naar dat adres
bij adres aangekomen aangebeld en nu komt ie ..............
er doet een vrouwtje open en vraagt vriendelijk waar we voor komen
dus mijn vriendin antwoord vriendelijk : we hadden met u afgesproken om naar *****, uw paard te komen kijken
word die vrouw daar in 1 keer boos : en nu ben ik er helemaal zat van jullie zijn al de zoveelste die hier aan de deur staan
BAM deur dicht ....
sta je dan met je goede gedrag
vriendin bijna in tranen want die weet niet zo goed hiermee om te gaan en voelde zich meteen schuldig
ik heb uiteindelijk nog maar een keer aangebeld om toch even te vragen wat er allemaal aan de hand is
gelukkig was het vrouwtje bereid om dat ons te vertellen
we werden binnen gevraagd want ze vond het toch wel sneu en begreep dat wij er niks aan konden doen
nu blijkt dus dat er bij haar al mensen op de stoep hebben gestaan met trailer en al
wij waren de 12e in rij voor het paardje
eergisteren en gisteren zijn er 11 mensen daar aan de deur geweest
dus vond haar reactie dus wel begrijpelijk want zij was er nu ook flauw van
ook gezien zij voor van alles en nog wat is uitgemaakt door sommige mensen die daar kwamen
maar ja die waren dus ook boos
ik had mijn mobiel bij me met het nummer waarop ik de "verkoopster'' heb gesproken dus die hebben we samen gebeld
maar natuurlijk werd er niet opgenomen
dus ja dat was einde verhaal verder voor ons
het vrouwtje zelf heeft de politie al ingelicht , maar ze kon ons niet vertellen wat er verder ging gebeuren
we hebben van haar een lekker bakkie ''troost'' gekregen en we hebben nog even gepraat , een heel leuk vrouwtje dus
die het echt sneu voor ons vond en ook voor de anderen die wel wat verder uit het land kwamen dan ons
en toen maar met hangende pootjes terug naar huis na ons telefoonnummer daar achter gelaten te hebben voor het geval de politie ons misschien wil spreken
mijn vriendin is behoorlijk van slag dat ze hierin is getrapt en voelt zich schuldig tegenover het aardige vrouwtje
maar daar komt ze wel overheen alleen vind ik het heel jammer dat ze het zich zo aantrekt dat ze even genezen is van het zoeken naar een ander paardje erbij
gelukkig heeft ze haar eigen lieve merrie dus dat komt wel goed en dan gaan we gewoon vrolijk verder zoeken
dus mensen zoeken jullie een gezelsschap paard en jullie komen bij dit paardje uit (link via pm te verkrijgen)NIET DOEN
dit paard bestaat waarschijnlijk niet en het gaat dus om iemand die hier grappig wil zijn
nu hadden wij denk ik nog "geluk'' omdat wij niet al te ver moesten maar als je aan de andere kant van het land woont dan is het helemaal niet grappig als je daar staat met je trailertje
ik heb wel geleerd mijn intuitie te vertrouwen