Dus ik nog mopperend op de huis oppassers omdat ze hun auto midden op de oprit hadden staan, en ik er nog maar net langs kon. Maar goed, lekker wezen rijden en nietsvermoedend de auto in de namiddag weer terug gebracht.
Nu bel ik vandaag naar die mensen die oppassen op het huis of ze morgen de Jeep nodig hebben want mijn auto moet naar de garage, en ik zit dus zonder.
Krijg ik me een verhaal te horen..
Zondagmorgen was de vriend van dat meisje wakker geworden, keek buiten en zag daar mijn auto staan voor de poort. Dacht nog: wat raar.. maar schonk verder geen aandacht aan.
Beneden aangekomen kijkt ie naar buiten en ziet ineens dat de jeep weg is. Belt in paniek naar zn vriendin.. oliebol de Jeep is gestolen..
Hebben ze de politie gebeld, maar omdat ze geen volledig kenteken hadden kon de politie niets doen. Dus hebben ze de eigenaren gebeld om het kenteken te vragen..
Die konden ze mededelen dat de politie niet nodig was, aangezien IK de auto meehad.. Dat waren ze éven vergeten te zeggen

Voor hetzelfde geld hadden ze me dus tussen Herpen en BaarleNassau van de weg geplukt wegens diefstal.. met jeep, paardentrailer en paard

Moest er eik wel even om lachen