Eindelijk weer rust!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Darliiing7
Berichten: 355
Geregistreerd: 22-01-19

Eindelijk weer rust!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-24 19:48

Afgelopen woensdag verhuisde mijn draver eindelijk terug naar onze eigen weide!!
Wegens problemen met de eigenaars van de grond moesten de paarden (draver en shetlander) vorige zomer per direct van de weide af en verhuisden ze naar de boer hier 2 straatjes verderop.
De shetlander is toen de tuin in gegaan omdat zij op de weide te ver werd. Want de boer deed haar graasmasker steeds af |o
Ondertussen zijn we een jaar verder en hebben ze 5 maanden gescheiden gestaan, ook door tijdtekort (heb net een dochtertje van 8 maanden), maar dat is nu dus voorbij! :=

Inmiddels hebben we een eigen stukje grond langs ons huis (in schenking gekregen van onze buren) en sinds woensdag staan ze terug op onze eigen weide, eigen grond!!
En wat is het geweldig om ze terug zo aan huis te hebben, wat geniet ik er toch zo enorm van!!

Vandaag ook onze eerste grond-en rijles gehad op eigen weide en mijn draver, Raijin, was zoveel rustiger en aangenamer nu! Niet zo afgeleid, deed wat ie moest doen! Echt zalig gewoon <3

Blije, trotse, paardenmama hier!! <3

Foto´s van mijn schatjes op de weide! <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Nelleke_

Berichten: 8067
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Eindelijk weer rust!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:50

Gefeliciteerd, wat een prachtig geschenk van de buren. Geniet van je paardjes aan huis.