Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koper

Berichten: 30269
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:08

dieseltje schreef:
Koper schreef:
Dit zou ik dan weer niet via een reader doen maar in een opstelling. Heb het ook overwogen voor mijn ruin maar die lijkt nu -fingers crossed- na jaren weer aan de beterende hand te zijn.

Maar ieder z'n eigen ding natuurlijk :) Ik ben in ieder geval via opstellingen meer te weten te komen. Onder andere dat mijn merrie heel duidelijk mijn klachten overnam en dat mijn ruin vond dat hij te weinig aandacht kreeg :))


Opstelling? Wat bedoel je daar precies mee? Dat is een nieuwe term voor me.

Familieopstelling. Dat is niet specifiek gericht op je paard maar op een probleem wat je tegenkomt in je leven. Al dan niet paardgerelateerd. Stel dat jij er met je paard tegenaan loopt dat je hem niet goed leiderschap kunt geven kan dat een oorzaak hebben in een trauma in je familie waar je zelf helemaal niet van op de hoogte bent (kan ook bij voorbeeld bij je betovergrootvader liggen).
En ik heb ook wel eens een opstelling gezien van iemand die als probleem voorlegde dat zijn hond veel jeuk had. Die deed dus wel een opstelling voor de hond :D Die hond spiegelde iets van de eigenaar, probleem is toen bij de eigenaar opgelost en de hond was er toen ook van af. Het probleem wordt op energetisch niveau opgelost waardoor het symptoom (fysieke of mentale onbalans) verdwijnt.

Mijn paardjes zijn ook wel eens opgesteld. En dan krijg je nieuwe dingen te horen maar ook dingen die die mensen helemaal niet kúnnen weten maar waarvan jij weet dat het klopt.

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:21

rambam had een keer dus hier over een uitzending.
Hier lieten ze bv allemaal testen doen terwijl ze wisten dat ze niks hadden en kregen ze dure medicijnen voorgeschreven. En communicatie met dieren, er gingen mensen communiceren met goudvissen en die wilden graag niet Pim en pom heten maar pimmetje en pommetje. Dat was zachter ofzo..

Ondanks dat ben ik erg nieuwsgierig naar andere ervaringen en je verslag ontvang ik graag via pb!

Shiawase
Berichten: 1261
Geregistreerd: 21-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:01

In dit topic, heb ik al aangegeven dat ik een consult op afstand heb laten doen voor mijn hond.
Dat consult is ruim een half jaar geleden geweest.
Er werd o.a. gezegd hoe de thuissituatie is. Heel persoonlijk, wat niemand van buitenaf kan weten.
Ook stond er in het verslag, dat mijn hond last heeft van haar rug. Dit had ik echter nooit gemerkt en daarom ook niets mee gedaan.
Totdat het de laatste tijd steeds slechter met haar ging en de DA gisteren röntgenfoto's heeft gemaakt. Ze blijkt dus inderdaad heel veel last te hebben van haar rug.

Voor de duidelijkheid heb ik niets over mijn thuissituatie, of over de rug van mijn hond op bokt staan. Verder zit ik qua social media alleen maar Facebook, waar ik niets openbaar heb staan en alleen familie op heb.
Daarnaast wist ik zelf dus niet eens dat mijn hond last van haar rug had/heeft.

Geloof het of niet, maar het consult heeft voor mij dus wel geholpen.

smileydees
Berichten: 1683
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: in het westen v/h land

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:14

Wij hadden een foto reading van claudia. Dierenkunnenpraten. Het heeft ons enorm geholpen met problemen waar we tegenaan liepen. Ook wij waren sceptisch maar zoals gezegt heeft t ons geholpen.

piezze

Berichten: 3519
Geregistreerd: 25-11-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:38

Volgens mij kan ik zonder glazen bol al zeggen dat niemand weet wat een paard precies denkt. Zou leuk zijn, dst wel

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 23:55

Wat bijzonder zeg, ik zou ook graag een pb willen ontvangen!

Anna04

Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 00:15

Ik zou ook erg graag een pb ontvangen :).

vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 01:55

1 jaar geleden heb ik Symone ook laten komen voor mijn paard.
Voor mij was dat heel bijzonder, paard bleef maar vertellen en kwam uiteindelijk helemaal tot rust.
Over een paar dagen komt ze weer ,er is al weer een heleboel gebeurt afgelopen jaar en ik en mijn paard moeten maar even bijpraten :)
Laatst bijgewerkt door vikawiek op 07-05-17 02:32, in het totaal 1 keer bewerkt

JPS
Berichten: 2231
Geregistreerd: 10-12-09

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 02:28

Ik geloof hier niet in en zou er geen cent aan spenderen. Stel je open voor je dieren en ze 'vertellen' het je zelf!

Shalimar

Berichten: 1519
Geregistreerd: 24-01-09

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 09:02

Ik vind het super interessant maar tegelijkertijd denk ik, mensen en dieren zitten redelijk hetzelfde in elkaar, en zo'n persoon kan ook niet zomaar op afstand met mij praten, of in real life zonder persoonlijk contact. Dus dan geloof ik niet dat het kan, al zou ik het wel willen bij mijn dieren en kan ik me voorstellen dat je er naar grijpt als je het echt niet meer weet.

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 11:43

Enn...zijn er al mensen met nieuwe ervaringen? Ik begreep dat Symone het ineens heel druk heeft gekregen, dus er zijn wel meer mensen nieuwsgierig geworden. Ben heel benieuwd naar de uitkomsten.

Ik sta elke dag nog versteld...Mijn paard is zo veranderd...van een weinig werklustig paard heb ik nu ineens een paard wat energie te over heeft. Het is voor mij even wennen, maar ik ben blij te zien dat hij zo lekker in zijn vel zit. Zelfs met de hitte blijft hij lopen en na een training huppelt hij nog fris. Het lijkt wel alsof er een soort ballast van hem afgevallen is...Zoals Symone zei: hij heeft nog tussen zijn oren dat hij een lichaam heeft waar hij niks mee kan en zijn lichaam is (positief) veranderd maar tussen zijn oren nog niet. En dat tussen zijn oren lijkt nu goed afgestemd met de werkelijkheid, zijn lichaam werkt (bijna) weer zoals het hoort.

vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 13:54

Symone is bij ons op 10 mei geweest. Paard heeft pijn, het is duidelijk te zien maar dat het niet alleen in de benen zit was nieuw voor ons. Verder dat ze absoluut wou blijven staan op de stal waar ze nu is, door haar pijn kan ze niet meer rennen voor 'gevaar' op een nieuwe stal. Oh, en dat ze van me houdt <3 en ze wist dat zij voor mij leven of dood betekent.(als iemand daar vragen van hebt mag je pb doen)

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 14:13

yaraxnarvika schreef:
Symone is bij ons op 10 mei geweest. Paard heeft pijn, het is duidelijk te zien maar dat het niet alleen in de benen zit was nieuw voor ons. Verder dat ze absoluut wou blijven staan op de stal waar ze nu is, door haar pijn kan ze niet meer rennen voor 'gevaar' op een nieuwe stal. Oh, en dat ze van me houdt <3 en ze wist dat zij voor mij leven of dood betekent.(als iemand daar vragen van hebt mag je pb doen)



Zo te horen ook een mooie en zinvolle ervaring!

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 14:35

Symone is vorig jaar bij mij thuis geweest. Zij wist vantevoren alleen maar dat ik voor 4 dieren had geboekt, ik wist tot op het moment dat ze er was zelf niet welke 4 ik zou kiezen. Voor zover dus het na kunnen zoeken op social media. Verder gaf ze enorm veel informatie door die zeker weten nergens vermeld staat. Het heeft mij heel veel nieuwe inzichten en ook veel bevestiging gegeven. Ik weet dat er veel charlatans zijn in dit wereldje maar Symone is absoluut 'the real deal' en heel erg aan te raden.

warwick
Berichten: 80
Geregistreerd: 12-05-13

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:00

Ik heb vorige week ook een reading gedaan. Niet door simone, maar door iemand anders. Ik ben er heel sceptisch ingegaan, maar ze kon mij dingen vertellen die niemand had kunnen weten, want ik had het niet op social media staan. Dingen die ik vermoedden, werden bevestigd. En sommige dingen werden verklaard. Ik moet zeggen dat mijn paard ook veranderd is sindsdien. Wat ik erg grappig vond was dat mijn muts de hele tijd bij ons stond en toen de vrouw zei voor haar is alles klaar dat mijn mutsje zo wegliep.
Ze kon me naast dingen over mijn paard ook veel over mij vertellen. Dit waren dingen die ik later op stal benoemde en waarvan mensen steil achterover vielen, omdat ze dat niet van mij hadden verwacht. Ik ben echt heel blij dat ik toch heb besloten om dit te doen.
( voor meer vragen over wie, wat, waar en hoe mag je mij pb-en)

Snorkel8

Berichten: 1096
Geregistreerd: 12-12-06

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:20

Ik heb ook mijn paard en hond laten readen door Symone.

Met tranen heb ik het verslag gelezen. Het was zo prachtig verwoord.

Ik ben ook sceptisch en vertrouw mensen niet snel, maar had haar naam via een goede vriendin gekregen die al hele goede ervaringen met Symone had.

Tijdens het lezen riep ik steeds " dit kon ze nooit weten!" En dat was ook zo. Ik heb haar nooit gezien, enkel wat mail verkeer gehad. Ik ben niet echt op zoek gegaan naar iets in mijn vragen ik wilde eigenlijk een bevestiging van mijn gevoel en dat heb ik gekregen.

Soms lees ik de verslagen nog eens door en dan zit ik weer met tranen omdat ik het zo mooi vind om te lezen. Een onbeschrijfelijke band die je denk ik alleen met een dier kan hebben.

Overigens kan ik ook goed begrijpen als je er niks mee hebt en het geld verspilling vind. Ieder zijn ding denk ik dan!

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 21:34

Hoe gaat ze te werk dan? Heeft ze een glazen bol of zoiets? En als ze het op afstand doet? Ik denk wel dat het kan maar ik geloof niet dat het goed is om je met zulke krachten in te laten.

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 23:17

Emoe schreef:
Hoe gaat ze te werk dan? Heeft ze een glazen bol of zoiets? En als ze het op afstand doet? Ik denk wel dat het kan maar ik geloof niet dat het goed is om je met zulke krachten in te laten.



Sommige mensen hebben zulke paranormale gaven. Dat valt niet uit te leggen. Je kunt er wel of niet in geloven. Mij maakt het niet uit, het gaat mij om de uitkomst en die is superfijn. Zelf zie ik het niet als krachten maar meer als een soort extra zintuig waarmee ze dieren kan aanvoelen en gedachten kan lezen...soort helderziendheid. Als je zelf zoiets eng vindt...dan doe je het gewoon niet.

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:41

Symone geeft ook cursussen waarin je leert om zelf contact te leggen met je dier.

Anoniem

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:12

Ik krijg zo een telefoontje van janna met het verslag! Afgelopen week heeft ze gecommuniceerd met imara. Ik ben onwijs benieuwd wat er uit is gekomen en wil evt stukken van de mail hier delen als ik me er goed bij voel :-)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:17

Ik vraag me af of er ook mensen zijn die negatief nieuws uit het consult kregen ipv de gelukkige sprookjesverhalen.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:19

Zou er ook iemand zijn waarbij het beest dus niet gelukkig is met zijn baas volgens de reading?

Lijkt me nogal slim allemaal blije baasjes te creeren zo, allemaal tevreden klanten. Terwijl toch echt niet elk dier in zijn omgeving of bij zijn baas past.

Dat ja cayenne :+

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:21

Cayenne schreef:
Ik vraag me af of er ook mensen zijn die negatief nieuws uit het consult kregen ipv de gelukkige sprookjesverhalen.


Ik ook. Geloof er echt geen bal van maar als ik zie wat ervoor betaald wordt overweeg ik een carrièreswitch. Wil voor dat bedrag gerust tegen mensen zeggen dat hun paard zielsveel van ze houdt en alles voor ze over heeft.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:34

Mira283 schreef:
Ik heb een consult gehad. En ik was ook sceptisch maar dit was na het consult zeker niet meer het geval. Mijn pony was juist heel blij met mij als baas omdat ik hem als paard behandelde. En ook het hoofdschudden en halster afwerken waar ik nooit een verklaring voor kon bedenken werd opeens opgehelderd. En de healing erna voor hem was ook zo mooi om te zien. Zijn toenmalige weide maatje stond erbij de healing ook op te nemen. Heb haar er wel persoonlijk bij gehad.

Het consult samen gevat:
Pip is een zelfverzekerde mini shetlander.
Hij laat ons zien dat het er niet om gaat hoe groot je fysiek bent maar om wat er in zit aan grootsheid, van binnen.
In zijn geval een zelfverzekerde, dappere, slimme, innemende man.
Hij vertelde helemaal blij te zijn met zijn huidige ‘mens’;
Hij liet me zien dat hij vroeger maar een beetje in de wei stond, saai en weinig actie.
Nu vindt hij het geweldig om zoveel afwisseling in zijn dagelijks leven te hebben. Want zoals zijn eigenaresse zegt; je kan er alles mee, behalve rijden.

Wat ze samen doen? Eerder; wat niet!
Vrijspringen,springen aan de hand, vrijheidsdressuur,handpaard, lange lijnen, buiten wandelen, speelmaatje voor een jonge hengst, zwemmen aan de hand.
Pip gaat ook mee aan de hand als stabiele factor voor paarden die voor het eerst op buitenrit gaan.
Selda’s droom is hem te beleren als menpony, en dat gaat vast lukken. Pip zet zich volledig in, mooi om te zien.

Wat ik leuk vond om te merken is dat de eigenaresse hem ook niet betuttelt, maar gewoon als paard behandelt.
Met regels en grenzen.
En daar wordt Pip gelukkig van, liet hij weten.


Ben wel benieuwd waarom jou sceptische beeld door dit verhaal veranderd is?
Alles wat hier staat had ik jou ook zo wel kunnen vertellen, dit is een heel simpel algemeen verhaaltje die voor 90% bij iedereen wel klopt haha.
Shetlanders staan er bekend om stoere pony's te zijn, blij zijn met huidige mens, ja dat kunnen we iedereen vertellen want iedere eigenaar wil dit horen, zal ook waar zijn hoor, maar beetje cliché om te zeggen.
En wat je er mee doet, dat is een keuze van de eigenaar, en als eigenaar kan je zelf toch ook wel zien of je paard/pony iets leuk vind om te doen.

Dit is niet vervelend bedoeld naar jou, maar puur uit interesse waarom dit verhaal jou beeld veranderd heeft. In mijn ogen is dit zo'n standart verhaaltje dat het mij juist sceptisch zou maken.

ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:58

Ik heb onlangs het verslag van Symone gekregen.
Ze heeft een healig / reading met mijn paard gedaan.

Ik ben erg nuchter, realistisch en heb minimaal vertelt wat ik wide weten, ging slechts over 2 dingen bij mijn paard.
Echter, mijn paard ging even iets over mij melden aan haar !!! En het enge is, hij heeft gelijk!!!
Schrok me kapot en wilde dit eigenlijk helemaal niet maar ze geeft aan dat ze gewoon noteert wat ze doorkrijgt. Hierdoor weet ik zeker dat wat ze doet wel degelijk mogelijk is !!!

Je kunt natuurlijk veel over mensen en hun paard vinden via Facebook, Bokt en andere dingen.
Maar de boel omdraaien ( typisch Chico!) en iets over mij weten te zeggen vind ik echt knap !!!!
Maar wat ze zegt over zijn karakter klopte exact.
Hier op bokt kun je uiteraard veel teruglezen over hem en zijn kwaaltjes, maar Chico "bepaalde" dat het gesprek opeens over mij ging... heel apart

ik denk dat consulten doormailen niet echt veel zin heeft. De eigenaar moet dingen interpreteren en uitzoeken waar een opmerking op slaat, soms kom je er pas later achter wat ermee bedoelt wordt.
En áls je een reading doorstuurt, zet dan ook je aanvraag erbij...dan zien mensen wat je zelf wellicht onbewust al aandraagt in je verzoek.