Nieuwe pony voor me zoontjes... Mama is verliefd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StalNollie

Berichten: 9151
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Nieuwe pony voor me zoontjes... Mama is verliefd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 22:43

12,50 per stuk haha jeetje en als je nu de prijzen op mp ziet. brave kinderpony's in deze maat of wat groter (maat shet) 600 euro is niks en dan doet de leeftijd er niet eens toe zelfs die van18 jaar worden zo verkocht.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:56

Ik denk dat ik deze heel makkelijk zou kunnen verkopen, vooral onze merrie. Die is echt topbraaf en reageert niet op auto's, honden, motors, tractors, vrachtwagens e.d. Ze hebben haar zelfs eens ingezet als slachtoffer in een stal vol onschadelijke rook tijdens een brandweeroefening. Beestje loopt gewoon vrolijk mee. Beide nog nooit getrapt en zelfs nog geen enkele keer gebeten in al die jaren. Mijn jongste rijdt er helemaal los op en springt er zelfs mee :')

Afbeelding

Wij hebben ze van een zorginstelling waar het kinderboerderijtje werd wegbezuinigd. Voor een symbolisch bedrag mochten wij ze overnemen. Ze waren vooral blij dat ze naar een plekje gingen waar ze heel de dag buiten lopen en samen konden blijven.

princesissi
Berichten: 99
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:29

O jeeeetje, wat is ze knap! Én wat kan ze leuk huppelen. Lijkt net Pegasus wel, wauwie. Ik ben ook helemaal verliefd. <3