Het lot?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goodlifexx
Berichten: 21
Geregistreerd: 03-04-13

Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 13:32

...
Laatst bijgewerkt door goodlifexx op 18-04-22 11:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:35

Haha stuiterbal! Snap het volkomen, echt heeeel gaaf zeg! <3

Nu ben ik enorm benieuwd naar oude foto's!

Zou zo graag willen weten hoe mijn merrie vroeger was, helaas komt ze uit Ierland. -O-

goodlifexx
Berichten: 21
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 13:37

_Dominique schreef:
Haha stuiterbal! Snap het volkomen, echt heeeel gaaf zeg! <3

Nu ben ik enorm benieuwd naar oude foto's!

Zou zo graag willen weten hoe mijn merrie vroeger was, helaas komt ze uit Ierland. -O-



ik ben ook onwijs benieuwd!!!

oejj dat maakt het wel moeilijker ja... maar niks is onmogelijk he.. deze eigenaar is van 15 jaar geleden ! dus ik sluit niks meer uit haha

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:42

Wat ontzettend leuk dat je meer te wetend bent gekomen. :D Ben ook benieuwd :D

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:45

Ik zag je berichtje gisteren al ergens voorbij komen in een heel oud topic :)

Wat leuk dat je zo snel al iemand hebt gesproken!

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:48

Wat ontzettend leuk!!! Ook leuk voor de oude eigenaar om er zo achter te komen dat zijn oude paard het nog goed maakt!

Dees90

Berichten: 589
Geregistreerd: 28-10-11

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:55

Wat leuk zeg dat je zo meer informatie hebt gevonden. Altijd fijn om meer dingetjes te weten!
En voor de oude eigenaar ook heel leuk.

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:04

Wauw wat leuk!!!

En ook leuk dat ie nu weet dat ze met haar 24 jaren nog in goede gezondheid is en nog leeft!

Want niet veel paarden halen deze leeftijd.

goodlifexx
Berichten: 21
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 14:08

Ragdollcat schreef:
Wauw wat leuk!!!

En ook leuk dat ie nu weet dat ze met haar 24 jaren nog in goede gezondheid is en nog leeft!

Want niet veel paarden halen deze leeftijd.


ze gaat nog als een tierelier ! stilstaan wilt ze voorlopig nog niet !

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:30

Dit is een droom voor velen die voor jou uitkomt! Wat gaaf dat je een oude eigenaar hebt gevonden en foto's voor je gaat zoeken. Ze ziet er uit als een lieve, blije merrie :j

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:41

Ik zag je berichtje ook ja gisteren! Wat tof zeg! *\o/*

Ik heb deels eenzelfde verhaal, maar dan de zus van mijn paard. Heb sinds dit weekend mn bijrijdpaard overgekocht en kwam na wat zoeken hier op bokt zijn volle zus tegen! Gaaf he!

goodlifexx
Berichten: 21
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 15:01

MerleSimone schreef:
Ik zag je berichtje ook ja gisteren! Wat tof zeg! *\o/*

Ik heb deels eenzelfde verhaal, maar dan de zus van mijn paard. Heb sinds dit weekend mn bijrijdpaard overgekocht en kwam na wat zoeken hier op bokt zijn volle zus tegen! Gaaf he!


Ook super gaaf!!! Voel me weer helemaal penny hahaha

LiesM
Berichten: 444
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Midden Drenthe

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 18:09

Voor zowel jou als de oude eigenaren, vind ik dit hartstikke leuk.

Zou ik mogen vragen hoe je dat hebt uitgezocht?
Zelf ben ik sinds een paar maanden in het bezit van een KWPN'er en ben benieuwd naar haar wedstrijdervaring ed.

Nog veel succes met je leuke paard!

san4nie
Berichten: 3560
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 18:18

Wat gaaf!! En wat leuk dat de oude eigenaar zo leuk reageerde. Voor hem vast ook bijzonder. Belt er op een dag zomaar iemand die jouw oude paard heeft, waarvan hij blijkbaar niet had verwacht dat ze nog leefde.

LiesM, je hebt bij de knhs de paardenzoeker. Daar kun je soms veel informatie uit halen.

goodlifexx
Berichten: 21
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 08:09

san4nie schreef:
Wat gaaf!! En wat leuk dat de oude eigenaar zo leuk reageerde. Voor hem vast ook bijzonder. Belt er op een dag zomaar iemand die jouw oude paard heeft, waarvan hij blijkbaar niet had verwacht dat ze nog leefde.

LiesM, je hebt bij de knhs de paardenzoeker. Daar kun je soms veel informatie uit halen.


Ja hij was echt super verbaasd!

goodlifexx
Berichten: 21
Geregistreerd: 03-04-13

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-16 21:01

Tranen in mijn ogen... Vandaag de eerste foto's mogen ontvangen van haar met haar veulen 14 jaar geleden ..
Afbeelding

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:59

Wat een lieve foto!

Hutcherson

Berichten: 7346
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:03

Gaaf is dat he, als je ineens veel meer te weten komt over je dier.
Ik kocht mijn paard toen hij 11 maanden oud was. Wist niks, kocht hem van een handelaar. Was volgens hem een nakomeling van goedgekeurde dekhengst Bonte Harry, ja daag, beestje had geen papier.

Anyways, toen heb ik een brief getypt en dit naar het adres van de fokker gestuurd die in het paspoort stond. Hele tijd geen reactie gehad totdat ik ineens werd benaderd door een vreemde meid via Facebook. Ze zei dat ze mij een mailtje had gestuurd, of ik die had gehad. Nee?
Oke, dan ging ze het nogmaals proberen/. Ik denk hoe komt zij aan mijn emailadres.
En ja hoor, mail.
Allemaal fotos. Ik moest 3x kijken, maar ik zeg toch echt een klein zwart kereltje met 3,5 wit beentje. Zou dat Finn zijn? Gelijk mn moeder erbij geroepen...
Toen kreeg ik via facebook chat uitleg en een heel verhaal erbij over het verleden van mijn paard. Jeetje ik was ZO blij! Zal helemaal te stuiteren!
Uiteraard was het geen nakomeling van bonte harry maar gewoon een heerlijk paard uit hobbyfok. met liefde gemaakt:)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Het lot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:06

Onwijs gaaf!
Van mijn vorige merrie is mij dat ook allemaal gelukt. Eigenaar is toen vanuit Belgiƫ ook langs gekomen en stond echt te huilen omdat hij dacht dat ze al die jaren dood was (immers zou ze naar de slacht gaan i.v.m zware zomerexeem, bij mij nooit last van gehad).

Wat fijn dat ze nu al die jaren bij iemand woont zoals jij. & zo leuk dat je dit nu allemaal te weten bent gekomen! Op naar nog meer informatie :)

goodlifexx
Berichten: 21
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-16 20:59

RoyceMack schreef:
Gaaf is dat he, als je ineens veel meer te weten komt over je dier.
Ik kocht mijn paard toen hij 11 maanden oud was. Wist niks, kocht hem van een handelaar. Was volgens hem een nakomeling van goedgekeurde dekhengst Bonte Harry, ja daag, beestje had geen papier.

Anyways, toen heb ik een brief getypt en dit naar het adres van de fokker gestuurd die in het paspoort stond. Hele tijd geen reactie gehad totdat ik ineens werd benaderd door een vreemde meid via Facebook. Ze zei dat ze mij een mailtje had gestuurd, of ik die had gehad. Nee?
Oke, dan ging ze het nogmaals proberen/. Ik denk hoe komt zij aan mijn emailadres.
En ja hoor, mail.
Allemaal fotos. Ik moest 3x kijken, maar ik zeg toch echt een klein zwart kereltje met 3,5 wit beentje. Zou dat Finn zijn? Gelijk mn moeder erbij geroepen...
Toen kreeg ik via facebook chat uitleg en een heel verhaal erbij over het verleden van mijn paard. Jeetje ik was ZO blij! Zal helemaal te stuiteren!
Uiteraard was het geen nakomeling van bonte harry maar gewoon een heerlijk paard uit hobbyfok. met liefde gemaakt:)



Wauww ook gaaf!!