En dan is ineens je verhaal afgelopen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

En dan is ineens je verhaal afgelopen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 22:26

Hallo Bokkers,

Een aantal van jullie zullen mij wel kennen. Ik heb in de loop der jaren tal van topics geopend op Bokt met foto's van mijn verzorgpaard. Rijfoto's, meetingfoto's, gewoon wat foto's, crossfoto's, springfoto's... Eigenlijk deelde ik alles wel met jullie.

Maar helaas. Hier gaat een einde aan komen. Gisteravond is de eigenaresse van Winston bij mij geweest en heeft mij verteld dat ze niet verder wilt met mij als verzorgster.
Dit kwam voor mij enorm onverwacht, ik heb nooit een aanleiding hiertoe gevonden maar helaas. Ik kan niets veranderen of doen om het nog een kans te geven, het besluit staat vast.
Na ruim 3 jaar plezier gehad te hebben van deze topfjord is het na zaterdag voorbij...

Afbeelding

3 jaar lang heb ik van dit paardje mogen genieten, heb ik met hem (letterlijk) sprongen genomen die ik voorheen nooit durfde. We deden alles samen. Bosritjes, lekker hard over de heide crossen of de hindernissen in het bos meepakken. Crosslesjes en zelfs een onderling wedstrijdje, wat een gaaf gevoel was dat! We zijn het strand op geweest, ook daar hard gegaan en genoten. We hebben onze grenzen verlegd in het springen en zijn over de meter gekomen. Instructieweken op het fjorden stamboek. We hebben dressuur gereden, gelest om steeds beter te worden. Voor dit jaar een startkaart aangevraagd met het doel voor 2016 L1 startgerechtigd te zijn. Helaas gaat dit niet meer lukken. We staan nu op 5 winstpunten en zaterdag zal onze laatste wedstrijd zijn.

Ik ga Winston enorm missen, maar ik probeer terug te kijken op een geweldige tijd waarin ik een hoop met hem heb ontdekt en geleerd. Een tijd waarin we beide plezier hadden en soms de gekste dingen uithaalden.
Gisteravond heb ik er enorm om moeten huilen. Ik ben vandaag weer bij Winston geweest en mag gelukkig deze week elke dag gaan. Zaterdag is dan echt de laatste keer en ik denk dat er nog wel tranen zullen vloeien.

Vandaag vond ik een leuke verassing aan de deur. Ik heb begin dit jaar meegedaan aan de spreekwoordenwedstrijd. Hiermee had ik een uitvergroting van een foto gewonnen. Waar ik had gerekend op een simpele foto-afdruk van 20*30, lag er ineens een prachtige aluminium plaat voor mijn neus. Hij is enorm gaaf en gaat een mooie plek op mijn kamer krijgen.

Afbeelding

Ik wil wel graag alle bokkers bedanken die Winston en mij hebben geholpen in onze topics, met de tips en commentaren waar ik absoluut wat aan heb gehad. Ik hoop dat ik binnenkort weer een paardje vind waar ik nieuwe dingen van kan leren en waar ik net zo veel plezier aan kan beleven.

Afbeelding

Afbeelding

AnnemiekvM

Re: En dan is ineens je verhaal afgelopen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:29

Wat heftig. Hopelijk komt er een ander paardje op jouw pad.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:29

Heel veel sterkte. Ik heb genoten van jouw topics.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:30

wat erg voor je!wil ze de reden niet vertellen?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:30

Ahhh wat balen. Hopelijk vind je een ander leuk paard.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:31

Wat verschrikkelijk jammer :(
Ik vond jullie op bokt altijd een hele leuke combi! Sterkte ermee..

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:32

Heb jullie altijd stil gevolgd. Wat een verlies is dit, en zo onverwacht.
Heel veel sterkte!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 22:32

Reden is wel bekend maar zet ik liever niet open en bloot op internet. Mocht daar interesse in zijn kan ik uiteraard in PB wel wat uitleggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:33

Wat jammer, jullie zijn/waren zo'n leuke combinatie.
Ik hoop dat je een ander paard tegenkomt wat het gat wat Winston achter gaat laten, op zal vullen. Heel veel sterkte gewenst voor het afscheid.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:35

Heel naar, TS! Jammer dat het zo ten einde moet komen. :(

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:35

Wat jammer D:
Veel sterkte. Ik vraag me wel af of het aan jou lag of niet, aangezien je er niks aan kan veranderen. Ik hoop dat je ooit een ander lief paard tegen komt. Natuurlijk kan je Winston nooit vervangen, maar het helpt misschien een beetje...

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:37

Wat zonde, heel erg veel sterkte! Mag je nog wel langs komen of word hij verkocht o.i.d.?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:38

Wat jammer en erg onverwachts. :(:)
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de reden. :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 22:40

Hij word niet verkocht. Langskomen zou misschien wel mogen maar heb ik zelf eigenlijk geen behoefte aan. Ook al zal ik hem enorm missen, wil ik dat het na deze week gewoon klaar is. Ik zal nog wel op stal komen. Foto's maken van stalgenootje bijvoorbeeld :)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:41

Wat jammer. Kan je wel wat met de reden of kun je je daar helemaal niet in vinden? Als ik het zo lees is het echt heel plotseling en zag je het echt niet aankomen...

Geniet nog maar lekker, deze laatste week.

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:42

Jeetje zeg, wat jammer. Zag jullie topics wel is langs komen. Wat waren jullie leuk. Sterkte en hopelijk vind je een nieuw, leuk paardje waar je lekker van kan gaan genieten.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 22:42

Jessix schreef:
Wat jammer. Kan je wel wat met de reden of kun je je daar helemaal niet in vinden? Als ik het zo lees is het echt heel plotseling en zag je het echt niet aankomen...

Eerlijk? Nee. Ik snap er eigenlijk nog vrij weinig van. Wellicht dat dit nog komt omdat het echt heel plots was.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:42

Je mag wel een keer komen rijden op Wesco. :(:)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:43

Ahh, wat jammer, zo ineens onverwacht? Vond jullie een leuke combi :(.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:44

Wat jammer, ik vond jullie zo'n leuke combi!
Ben nu wel benieuwd waarom opeens na zo'n lange tijd..

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:44

Wat jammer TS dat je zo opeens moet stoppen zonder dat je het aan zag komen! Heb ik ook een keer gehad en dat is ontzettend rot (heeft bij mij er wel bij geholpen dat ik 3 maanden later een eigen paard mocht kopen :P Zodat ik niet weer zomaar met een flutreden moest stoppen terwijl ik dr 4/5x p.w. zat) Maar ik hoop voor je dat je snel een ander leuk verzorgpaard vindt! Je lijkt me een meid die echt voor haar verzorgpaard gaat :j

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:45

Ik voel je..
Helaas een aantal jaar terug hetzelfde meegemaakt, alles was fijn en leuk en ze beloofden me vanalles tot er van de een op de andere dag een punt achter werd gezet.

Heel veel sterkte, ik pb je even :(:)

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:46

Marjoow schreef:
Jessix schreef:

Eerlijk? Nee. Ik snap er eigenlijk nog vrij weinig van. Wellicht dat dit nog komt omdat het echt heel plots was.

Pff, dat lijkt me extra lastig, als je niets met de reden kan.. ik begin nu wel een beetje nieuwsgierig te raken overigens. Wel fijn dat ze je de ruimte geeft om afscheid te nemen!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 22:46

Wat een lieve reacties, bedankt allen. Leuk om te zien dat er mensen waren die ons volgde :)

Bedankt voor het aanbod Wesco, erg lief :)

Ik ben inderdaad erg blij dat ik deze week nog mag afmaken. Zo kan ik voor mij toch nog even de tijd die ik Winston heb gedaan goed afsluiten.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 22:48

Jeetje, ik werd er even stil van.. Wat ontzettend naar voor je :(:)