Afgelopen winter heb ik Diva een beetje ''verwaarloosd'' kwa beweging door school, mijn andere pony rijden en tijd voor mijn vrienden, dus is ze een beetje aangekomen

Diva heeft veel potentie voor het springen, toen ze nog slank was kon ze de 1 meter halen! Nu springen we natuurlijk niet zo hoog, dat is absoluut niet goed voor haar benen met haar gewicht, en natuurlijk ook niet vaak. Ook vind ze lange lijnen erg leuk, we zijn hier nu in aan het uitbreiden, ze kan zelfs al overspringen in de galop en wijken. Wat ze ook heel erg leuk vindt is vrijheidsdressuur! We longeren regelmatig, maar ben nog niet in het bezit van een longeersingel/hulpteugels etc. om haar goed over haar rug te laten lopen, dus nu longeren we zonder iets, maar wordt wel heel goed aan het werk gezet! Ook fietsen we veel, we zijn het steeds meer aan het uitbreiden, ze vindt dit geweldig! Oja, en er komt af en toe een meisje om op haar te rijden!
We zijn aan het sparen voor een sulky/wagentje voor haar om haar te gaan beleren! Dit doen we natuurlijk met hulp en zodra we merken dat het niet goed gaat laten we het aan een professional over, maar dus nogmaals, we hebben begeleiding.
Kortom, we zijn dus al druk bezig met afvallen! Ik merk echt dat ze het leuk vindt om weer dingen te doen en te werken, ze is veel vrolijker en aanhankelijker dan eerst. Ik wil in dit topic regelmatig updates plaatsen zodat jullie (en ikzelf) kan zien hoe ze vooruitgaat! En heel heeeeeel ver in de toekomst wil ik ooit nog een keer een wedstrijd met haar doen aan de lange lijnen of eventueel met de sulky! Maar dat zijn nog dromen.

Dit is de dame in kwestie:

en een paar dagen geleden, mobiel kwaliteit

en hoe ze er helemaal uitziet, dikke pony

Zou leuk zijn als jullie volgen! En tips zijn natuurlijk altijd welkom !