Maar ik wil jullie dit bizarre verhaal vertellen.

In 2012 moest ik mijn nrps ruin verkopen. Dat was geen pretje. Ik had veel meegemaakt met hem.
En het was mijn alles! Mijn maatje en mijn uitlaatklep.
De aandacht en de beweging kon ik hem niet geven door verschillende reden.
En uiteindelijk had ik ervoor gekozen om hem een betere plek te geven.
Dus gekozen voor de verkoop.
Hij was verkocht en we hielden wat contact.
Ik had er vrede mee maar ergens ook helemaal niet. Ze sprongen met hem en het ging allemaal zijn gangetje. Wel was hij wat klierig en soms te actief.
Je kent t wel uiteindelijk hoor je niks meer of soms iets maar een beetje vaag. Dat gebeurde ook.
Hij was alweer naar een andere stal verhuisd en iemand anders deed m ook.
En uiteindelijk was t contact dood gelopen.
Tot ik een prive bericht kreeg op fb van een kennis. Die had m zien staan bij een handelaar op de site.
Ik gekeken. En verdomd! daar stond hij dan.
Iedere dag op die site gekeken of hij er nog stond.
Na een week of 2 was hij van die site verdwenen. Hij had dus een nieuwe eigenaar. Toch ga je gekke dingen denken. Zal die in nederland zijn of op transport??
Via via ontving ik een bericht van iemand die gegoogled had en bij mij uit kwam.
Zij had hem gekocht. We spraken elkaar veel. Kreeg fotos waar hij echt happy op te zien was.
En hij stond aan huis met nog wat andere paardjes. Beter kon hij het niet hebben!
Die zomer ging t contact ook verwateren. Maar ik was er nu wel tevreden mee. Vond t ook wel tijd om het af te sluiten en het lekker zo te laten.
Nadat ik vakantie had gehad kon ik mijn gedachte nergens anders opzetten dan op hem.
Ik heb op mijn computer fotos en filmpjes zitten bekijken en overal waar ik maar even stil zat dacht ik weer aan hem.
Ik heb toen toch contact gezocht via de app met de eigenaar.Ik was van fb afgegooid bleek. T zat me niet lekker. Ik kreeg steeds geen antwoord.Dus heb het na een week nogmaals gevraagd of ik asjeblieft mocht weten hoe het met m was.
"hij is dood nou goed?!" kreeg ik..
Plotseling dood gevonden in zijn stal. Waarschijnlijk een hartaanval. Vertelde ze.
Ik geloofde het. Hij was al wat op leeftijd en altijd erg druk. Kan allemaal.
Tuurlijk ik was er kapot van. Ik ging door de grond. Hoefde een week lang bijna niks. Eten ging niet lekker. Had nergens zin in.. Echt heel vervelend..
Maar uiteindelijk moest ik er vrede mee hebben.
Ik had toen dit topic geschreven om het op papier te hebben en het af te sluiten.
Als ik het lees krijg ik spontaan de tranen.
Merry98 @ [IM] Dag lieve vriend

En nu..

Komt t aller gekste van het hele verhaal.
Sochtends op 07-02-2015 ontving ik een pb op bokt.
Met daarin de tekst of ik cwint kende.. Met de afstamming en hoogte etc. en dat ie bruin is.
Ik was echt net wakker. En moest nogmaals lezen. Ik mijn vriend wakker geschud.
Goed in mijn ogen gevreven. Het stond er echt!!
Meteen terug gepbt. En de eerste foto werd gestuurd.
HET IS M!!

Mijn dag kon niet stuk!! Zo gelukkig!
Vanaf die dag heb ik veel contact met die meiden waar hij staat.(in belgie) Ben meteen uitgenodigd om langs te komen.
Er word met hem gesprongen, gek gedaan , buiten gereden , wedstrijdje springen en noem het maar op. Hij is enorm vrolijk.
Het is onwerkelijk. Ik weet ook nog niet hoe dit dinsdag allemaal gaat worden als ik hem weer zie.
Hoe het zal zijn als hij me hoort. En hoe het bij mij voelt als ik hem hoor hinniken of weer gek zie doen.
Ongelofelijk!
De camera's liggen in de lader zodat dat niet vergeten kan worden.
Grote geheugenkaart erin zodat ik zoveel mogelijk fotos kan maken.

Ik hou jullie op de hoogte!
Dinsdag ga ik hem opzoeken