Bitlezer in beeld

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-14 23:29

Laatst las ik op VVDD iemand die in de rubriek "Bitlezer in beeld" stond. Dat vond ik echt superleuk en ik heb me ook direct op gegeven.

Vandaag kreeg ik een mailtje dat het nu online staat. :)

Wil je weten hoe mijn paardenweek in Canada eruit ziet?

http://www.bitmagazine.nl/magazine/bit- ... ma-2/6125/

Kort geleden was ik ook al geïnterviewd door het online magazine Paard&lifestyle.

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 07:56

Oeh. Dat was ik waarschijnlijk. Ik heb je rubriek gezien. Lees het altijd.
ziet er leuk uit!! Die laarzen in die winkel :o

Zac ❤️

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-14 08:11

Jaaa, zoveel laarzen en ik kreeg ze niet eens allemaal op de foto. Een van de kleine inzets is alleen de peuterafdeling laarsjes. Verder heeft de winkel zadels, borstels en alle normale dingen.

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:32

Daar wil ik wel een keer shoppen xD

Zac ❤️

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-14 17:50


Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:53

Whahaha :) dank u ^^ ik ga neuzen!!

Zac ❤️

Es_ther

Berichten: 18689
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 17:58

Gaaf zeg :D!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:26

Hé wat leuk! Tof dat je bent uitgekozen, leuke foto's + verhaal :j

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-14 21:14

Bedankt voor jullie reacties. Hartstikke leuk!

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Maflinger_S
Berichten: 12131
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 21:28

Wat een leuk artikel, geeft zo te zien een goed beeld van je leven met paarden daar.

Ga nu even shoppen ...

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Nynke_Mandy

Berichten: 3946
Geregistreerd: 29-05-11
Woonplaats: Kloosterburen (GR.)

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:52

De BIT site is echt heel erg leuk vind ik, staan leuke dingen op om te lezen. Bit lezer in beeld vind ik ook erg leuk!

Sylvester EINDSTAND Dressuur B+13 L1+19 L2+11 M1+3 Springen BB+2 | Mandy L1+5 eindstand onderling
[EJL-ITP] Mijn laatste jaar met schimmel Sylvester.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48122
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 21:02

Leuk om te lezen Sandra! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben in Canada... maar toch blijven Banjer en ik het jammer vinden dat je bent geëmigreerd... :P

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-14 15:47

@Banjer, in de zomer kom ik weer even terug. Zit er over te denken dan ook tijd vrij te maken om een seminar te geven over maken van trainingdoelen en hoe die te plannen.

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48122
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 16:06

interessant... ik ga het in de gaten houden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 12:51

Oh wat tof! , en je bent van Kyra dat kan ik me nog heugen dat topic! (dat je er al zolang weer woont :P) heel gaaf :D

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-14 03:29

Dankje@takkie_muis. Ja ik ben nog steeds heel blij met onze beslissing. Het is ook wel eens moeilijk zo zonder vrienden en familie om ons te helpen met bv onze zoon of even snel je hart te luchten. 9 uur tijdsverschil is dan erg lastig. Maar van de andere kant: zoveel prachtige natuur, we zijn echt aan het settelen. Vandaag weer goed genetwerkt in de paarden, dus dat is ook gaaf

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:37

HippoLogic schreef:
Dankje@takkie_muis. Ja ik ben nog steeds heel blij met onze beslissing. Het is ook wel eens moeilijk zo zonder vrienden en familie om ons te helpen met bv onze zoon of even snel je hart te luchten. 9 uur tijdsverschil is dan erg lastig. Maar van de andere kant: zoveel prachtige natuur, we zijn echt aan het settelen. Vandaag weer goed genetwerkt in de paarden, dus dat is ook gaaf

Oh klinkt ook heerlijk! en natuurlijk dat is best lastig soms maar toch de keuze die je gemaakt heb, je hebt daar nu vast ook een vriendenploegje ?

Zoals in je onderschrift staat met clickertraining? , kennen ze dat wat of breng je iets heel nieuws?

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 13:42

Wauw, dat ziet er echt tof uit :oo Zelfde vraag als takkie_muis hier :)

Why do we only rest in peace? Why don't we live in peace too?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bitlezer in beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-14 16:03

Clicker training staat hier nog meer in de kinderschoenen dan in NL heb ik het gevoel. Er zijn mensen al heel lang trainen met R+ maar ze zitten zo verspreid. Ik heb het geluk dat ik hier in de buurt een andere clicker trainer heb leren kennen. Met haar geef ik samen clicker clinics en demonstraties. En er zijn ook wel geinteresseerde paardeneigenaren gelukkig, maar het heeft tijd nodig. We timmeren hard aan de weg en proberen 'paardentrainen op basis van belonen' meer bekendheid te geven. Genoeg werk te doen, dus.

@Takkie_muis: ja vrienden maken kost tijd en nu na 2 jaar kan ik echt zeggen dat ik een stel vrienden heb, zowel in de paarden als andere moeders met 2 en 3jarigen. :)

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BLEXBot en 1 bezoeker