Leve mijn BP!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Badeendje

Leve mijn BP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 21:12

o/

Zaterdag had ik een springles op de manege. Dat was de allereerste keer dat ik echt les had in springen, ik had al wel eerder sprongetjes gemaakt maar nog nooit zo veel achter elkaar. Nadat ik 2x een parcourtje had gesprongen had ik m'n paard lange teugel gegeven en zijn we door de bak gaan stappen, ondertussen kijkend naar 2 andere lessers, die echt heel gaaf hoog gingen springen ^_^. Toen zij klaar waren zei mijn instructrice: 'Loes, ga nog maar een keer over 1!' Dus ik snel een rondje draf, netjes op de hindernis af, maar ik had al door dat we niet actief genoeg waren. Gevolg: 1 galopsprong voor de hindernis en daarna een weigering, want we kwamen totaal niet uit. Toen viel ik er schuin af, keihard met m'n rug op de balk. Gelukkig had ik mijn bodyprotector om, want ik heb er letterlijk niks van gevoeld! Nouja, behalve dat de hindernis omviel :P. Ik heb alleen last van m'n wenkbrauw, daar knalde m'n cap tegenaan. Verder ben ik nog helemaal intact :)! Daarna het zand afgeklopt, weer opgestapt, nu wél actief draven en er alsnog overheen. Ondanks de val zeker een geslaagde springles. Volgende keer weer :D!

Anoniem

Re: Leve mijn BP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:16

Gelukkig! Fijn dat het zo is afgelopen.
Ben ook een keer gered door mn BP, had alleen pijn aan mn kont. :")

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 21:20

Ik ben vorige week ook van mijn paardje gekukeld. Gelukkig ook bp aan en cap op waardoor ik totaal nergens last van had! Ik was enorm blij dat ik hem aan had want hij sleepte me een aantal meters mee. Zijn achterbenen zag ik ook rakelings langs mij heen gaan, gelukkig niet geraakt!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 12:45

@June Inderdaad, gelukkig :). Haha ach, altijd beter dan iets breken toch :)
@No_No Gelukkig dat het goed is gegaan! Besef me nu heel goed dat ik blij ben dat ik 'm toch steeds aan doe, want het helpt wel echt enorm als je valt!

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 22:14

Ik ben een keer bij het springen afgeschoten boven een sprong en moest daarna een scherpe bocht maken ik viel er af knal met me lichaam tussen met paard en het schot. Ik had makkelijk een rugewervel kunnen breke. Gelukkig alleen maar en gekneusde knie. Die bp werkt echt!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:38

Daarom is een bp in het leven geroepen :)
Top dat je hem gedragen hebt en verder niks aan over gehouden. :)

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:10

Stoer van je dat je er zo weer op ging en over de zelfde hindernis spong.
(Ik had dat niet meer zonder angst gedaan.)
Ook goed dat je hem aandoet!