Zaterdag had ik een springles op de manege. Dat was de allereerste keer dat ik echt les had in springen, ik had al wel eerder sprongetjes gemaakt maar nog nooit zo veel achter elkaar. Nadat ik 2x een parcourtje had gesprongen had ik m'n paard lange teugel gegeven en zijn we door de bak gaan stappen, ondertussen kijkend naar 2 andere lessers, die echt heel gaaf hoog gingen springen ^_^. Toen zij klaar waren zei mijn instructrice: 'Loes, ga nog maar een keer over 1!' Dus ik snel een rondje draf, netjes op de hindernis af, maar ik had al door dat we niet actief genoeg waren. Gevolg: 1 galopsprong voor de hindernis en daarna een weigering, want we kwamen totaal niet uit. Toen viel ik er schuin af, keihard met m'n rug op de balk. Gelukkig had ik mijn bodyprotector om, want ik heb er letterlijk niks van gevoeld! Nouja, behalve dat de hindernis omviel
. Ik heb alleen last van m'n wenkbrauw, daar knalde m'n cap tegenaan. Verder ben ik nog helemaal intact
! Daarna het zand afgeklopt, weer opgestapt, nu wél actief draven en er alsnog overheen. Ondanks de val zeker een geslaagde springles. Volgende keer weer
!