Deze week hebben ze bij radio 538 de actie Hierrrr met je rekening. Je kunt je rekening insturen, en als ze em eruit halen en je naam op de radio noemen, moet je binnen 15 minuten terugbellen, dan win je het bedrag wat op de rekening staat!
Manlief belde mij vanmorgen, je moet NU terugbellen want je bent genoemd. Ongeveer op hetzelfde moment ging mijn zakelijkte mobiel af, ook iemand die me gehoord had. Wildvreemden benaderden mij via Facebook of ik de genoemde persoon was, en dat ik moest bellen. Ik aan manlief gevraagd wat het nummer ook alweer was, want door de stress wist ik het niet meer...
0900-3000 538 zegt hij, rustig ademhalen en dan bellen. Ik bellen met mijn mobiel, gaat ie niet over maar springt ie meteen naar oproep beëindigd. Nog en keer en nog een keer geprobeerd, maar nee, elke keer hetzelfde. Zakelijk mobiel geprobeerd, maar ook daar lukte het niet mee, mag geen 0900 nummers bellen haha. Telefoon van mijn werk geprobeerd, maar toen kreeg ik nummer niet in gebruik. En toen had ik stress....
Als de sodemieter naar huis gefietst, gelukkig maar 2 minuten van mijn werk vandaan, en met de huistelefoon nog een keer geprobeerd. Ook nu lukte het niet. oliebol, wat nu? Naar de buren, dan maar. Ook daar geprobeerd, op een gegeven moment had ik drie telefoons in mijn hand, het lukte maar niet. Toen stuurde manlief een berichtje, het was niet 0900 maar 0909...
Nog net op tijd was ik, en de rest is op de radio geweest! Ik heb met deze actie ruim 1000 euro gewonnen, wat een tof begin van 2013 zeg! En als het doel bereikt wordt waar ik deze rekening voor in heb gestuurd, ben ik helemaal gelukkig en gaan we verhuizen!
Sorry voor mijn lange verhaal, ik moest het gewoon even kwijt...
Oja, het paard gerelateerde aan dit verhaal? Ik heb een rekening van de ORUN-3e fase instructeursopleiding ingestuurd