Ik zal even beginnen met de niet paardendingen en die kort houden:
*Zondagmiddag is mijn oma overleden. Hierbij komt niet alleen het verdriet over het verlies van oma, maar ook het contact met mijn vader dat al jaren geleden verbroken is.
*Maandag heel erg verdrietig de hele dag, was niet echt leuk voor mijn omgeving.

*Woensdag in paniek, voel ik rare knobbels in de hals van mijn 16 weken oude pup. Omdat ik een beetje een slechte week heb, kan ik neit anders dan van het ergste uitgaan. De knobbels waren zo groot als paaseieren en ook verplaatsbaar. Dus het voelde echt heel eng

Twee uur later, telefoon: De eigenaar van de pensionstal waar mijn paardje staat, er is 's nachts ingebroken en alle zadels zijn gestolen zowel hun eigen zadels als van alle pensionklanten!!
En ik maak me hier zoooooo onwijs boos over! Waarschijnlijk is mijn lontje wat korter dan die in een "normale" week zou zijn. En ja natuurlijk ben ik super blij dat de paardjes ok zijn. Maar hoe kunnen mensen zo harteloos zijn?! Zo asociaal?! Iedereen werkt hard voor zijn spullen en is er zo zuinig op. De zadels van de staleigenaren lagen in een afgesloten zadelkamer waar ze de deur van gefroceerd en opengebroken hebben, de zadels van de pensionklanten lagen in zadelkasten ieder apart ook op slot!! Er zijn om nabij de 40 zadels weggenomen! Blijf met je handen van andermans spullen af! Ik ben er echt verdrietig van, ten eerste hebben zij zo bikkelhard gewerkt voor de zadels en liggen er stuk voor stuk A-merk zadel op hun paarden, en ook al is het "maar 1" zadel, ik heb ook hard gewerkt voor mijn zadel en niet alleen om hem te betalen, maar ook om een zadel te vinden waar zowel mijn paardje als ik allebei goed mee konden rijden. Nu kan ik weer opnieuw beginnen en dit geldt dus ook voor mijn stalgenootjes!
Het lef dat ze hebben gehad, ze hebben een strokar gebruikt om alle zadels op te leggen en zijn gewoon via de achterkant weggelopen!! Wat kun je mensen aandoen??!! Als ik er toch ooit achter kom wie er verantwoordelijk is voor al deze schade dan

Dus behalve dat ik hiermee even mijn ei kwijt wil over de asociale mensen die stelen ipv hard werken, is dit ook een beetje een oproepje (ik begrijp ook wel dat de kans 99,9% is dat de zadels al lang en breed de grens over zijn) maar mocht iemand ineens denken hey, daar is een grote partij zadels opgedoken. Of iemand heeft het soort zelfde meegemaakt in de afgelopen periode waardoor er misschien tips gewisseld kunnen worden en er een bende opgepakt kan worden. Alles is welkom!! (ook een leenzadel by the way, want meneer van de verzekering is nog niet echt overtuigd over de dekking van mijn spullen buiten mijn huis

*zucht*
Nu maar weer verder met het zoeken van de muziek voor de begrafenis.