Pechweek! Boos over het asociale gedrag van sommige mensen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LoessM

Pechweek! Boos over het asociale gedrag van sommige mensen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 09:09

Nou zoals het onderwerp al zegt, dit is echt een pechweek.

Ik zal even beginnen met de niet paardendingen en die kort houden:
*Zondagmiddag is mijn oma overleden. Hierbij komt niet alleen het verdriet over het verlies van oma, maar ook het contact met mijn vader dat al jaren geleden verbroken is.
*Maandag heel erg verdrietig de hele dag, was niet echt leuk voor mijn omgeving.
*Dinsdag word ik bijna aangereden door iemand die asociaal in een onoverzichtelijke bocht de buitenbocht meent de moeten nemen. Hierdoor stond ik met mijn moeders auto in de struiken en de beste man reed gewoon door!! Die dag leek het ook wel of iedereen zich extra nog even voor mijn auto wierp.
*Woensdag in paniek, voel ik rare knobbels in de hals van mijn 16 weken oude pup. Omdat ik een beetje een slechte week heb, kan ik neit anders dan van het ergste uitgaan. De knobbels waren zo groot als paaseieren en ook verplaatsbaar. Dus het voelde echt heel eng :o Eenmaal bij de dierenarts blijkt meneertje flink verkouden en krijgt hij 2 spuitjes en een antibiotica kuurtje en nu moet het met tien dagen beter zijn. Zo niet willen ze wel een biopsie nemen.
*Donderdagochtend, mijn dochtertje ziek. Ik zeg de prive-les af om met haar thuis te blijven, ik krijg geen reactie van mijn instructrice die normaal altijd wel even reageert. Maar niet meer aan gedacht omdat ik met mijn dochter naar de dokter ging.

Twee uur later, telefoon: De eigenaar van de pensionstal waar mijn paardje staat, er is 's nachts ingebroken en alle zadels zijn gestolen zowel hun eigen zadels als van alle pensionklanten!!
En ik maak me hier zoooooo onwijs boos over! Waarschijnlijk is mijn lontje wat korter dan die in een "normale" week zou zijn. En ja natuurlijk ben ik super blij dat de paardjes ok zijn. Maar hoe kunnen mensen zo harteloos zijn?! Zo asociaal?! Iedereen werkt hard voor zijn spullen en is er zo zuinig op. De zadels van de staleigenaren lagen in een afgesloten zadelkamer waar ze de deur van gefroceerd en opengebroken hebben, de zadels van de pensionklanten lagen in zadelkasten ieder apart ook op slot!! Er zijn om nabij de 40 zadels weggenomen! Blijf met je handen van andermans spullen af! Ik ben er echt verdrietig van, ten eerste hebben zij zo bikkelhard gewerkt voor de zadels en liggen er stuk voor stuk A-merk zadel op hun paarden, en ook al is het "maar 1" zadel, ik heb ook hard gewerkt voor mijn zadel en niet alleen om hem te betalen, maar ook om een zadel te vinden waar zowel mijn paardje als ik allebei goed mee konden rijden. Nu kan ik weer opnieuw beginnen en dit geldt dus ook voor mijn stalgenootjes!

Het lef dat ze hebben gehad, ze hebben een strokar gebruikt om alle zadels op te leggen en zijn gewoon via de achterkant weggelopen!! Wat kun je mensen aandoen??!! Als ik er toch ooit achter kom wie er verantwoordelijk is voor al deze schade dan _-:(

Dus behalve dat ik hiermee even mijn ei kwijt wil over de asociale mensen die stelen ipv hard werken, is dit ook een beetje een oproepje (ik begrijp ook wel dat de kans 99,9% is dat de zadels al lang en breed de grens over zijn) maar mocht iemand ineens denken hey, daar is een grote partij zadels opgedoken. Of iemand heeft het soort zelfde meegemaakt in de afgelopen periode waardoor er misschien tips gewisseld kunnen worden en er een bende opgepakt kan worden. Alles is welkom!! (ook een leenzadel by the way, want meneer van de verzekering is nog niet echt overtuigd over de dekking van mijn spullen buiten mijn huis :n) en voordat ik weer zoveel gespaard heb...

*zucht*

Nu maar weer verder met het zoeken van de muziek voor de begrafenis.

Rumpleteaser

Re: Pechweek! Boos over het asociale gedrag van sommige mensen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:00

Jeetje, wat een nare paar dagen heb jij zeg! Veel sterkte :(:)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:04

Wat een ontzettende poedersuiker heb jij gehad zeg.
Gecondoleerd en heel veel sterkte en succes.
Ik heb helaas niets gehoord over een grote partij zadels...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:06

wauw........wat een baggerweek -O-

gecondoleerd en heel veel sterkte met alles.
Ik hoop echt dat ze de dader gaan vinden........

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:12

Jeetje wat een k*t week heb jij achter de rug! Gecondoleerd.
Hopelijk komen de zadels weer boven water. En ja, verzekeringen kunnen erg moeilijk doen over zulke zaken, helaas...

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:12

Jeetje wat een narigheid allemaal! Ik ben bang dat je je zadel nooit meer gast zien. Een aantal jaar geleden is er bij ons op precies dezelfde manier te werk gegaan. Nooit meer wat van gezien. Je kunt proberen een claim bij je verzekering in te dienen, moet je alleen wel zeggen dat je het zadel meestal thuis had liggen, inboedelverzekering moet je dan hebben. Ik heb toen een deel vergoed gekregen

Sterkte met alles

LoessM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 10:22

Dank jullie wel :) Opzich is het zadel natuurlijk te vervangen materiaal en kom ik er ook wel overheen. Maar mijn maag draait zich iedere keer weer om als ik denk aan hoeveel moeite ik heb gedaan voor dat zadel, en hoeveel moeite de rest van stal heeft gedaan. En hoeveel moeite je dan weer opnieuw moet gaan doen door zulke stomme acties van anderen. Iedereen daar gaat echt voor het beste voor zijn/haar paard en het doet echt zeer dat mensen daaroverheen walsen. En dat de verzekeringen niet helemaal meewerken is ook altijd balen. Op het moment dat je de verzekering afsluit is alles dubbel en dwars gedekt maar op het moment dat puntje bij paaltje komt wil niemand graag uitbetalen. Maar dat is ook een bekend verhaal helaas.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:55

Jee wat heb jij een ongelooflijke k*t week zeg!
Ik snap ook niet waarom ze nooit met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven....

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:59

Jeetje wat een pech heb je de laatste dagen gehad. Hopenlijk gaat het snel weer beter met veel geluk.

Laatst hoorde ik op de radio dat er schapen gestolen waren uit een weiland met de melding om ze vooral niet te eten omdat ze net ergens voor behandeld waren en dit niet goed zou zijn voor mensen. Enige wat ik dacht ik hoop dat de dieven goed ziek worden.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:43

Pff, wat een rotweek. Heel veel sterkte met alles.
Je snapt soms toch niet waar mensen het lef vandaan halen.
Hoewel ze idd waars de grens al over zijn kan ik alleen maar zeggen: hou sites als marktplaats ed in de gaten.

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:47

Gerum wat een rot week heb jij gehad .
Heel veel sterkte ermee en beterschap voor je dochtertje en hondje

teugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:22

Gecondoleerd en sterkte ook met alles.
Laatst bijgewerkt door teugeltje op 31-08-12 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 12:24

Wat een rotweek zeg.... Ontzettend veel sterkte gewenst :(:)

LoessM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 15:10

Dank jullie wel, wat lief! Inmiddels is de muziek uitgezocht voor de begrafenis. Wat een werk! Ik voel me net iemand uit die reclame. Die jongen met een petje die een platenwinkel inloopt en dmv neurien probeert uit te leggen welke nummers hij zoekt. :o

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:04

Gecondoleerd met je oma. En beterschap voor je dochtertje. En succes met de zadels. Wat een rotweek zeg. :(:) Soms komt alles tegelijk. Wet van Murphy.

En er zijn nu eenmaal van die asociale mensen die maling aan de rest hebben. Kan ik ook zo boos om worden. Allemaal negatieve energie, en het helpt niets.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:44

wat een pechweek zeg!! sterkte met alles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:57

Jeetje hoeveel pech kan je hebben, allereerst gecondoleerd met je oma en veel sterkte met de begrafenis.
En ik snap het ook niet dat mensen het lef hebben om aan andermans eigendommen te zitten, zou ook heel boos zijn.
Ik hoop voor je dat de daders gevonden worden of de zadels.
Heel veel sterkte, en na regen komt zonneschijn hé! dat moet je maar in gedachten houden.