Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wortel115 schreef:Wat leuk zeg dat je haar gevonden hebt! En jammer dat ze morgen weer naar huis gaat, hoe is de training gegaan?
lady_lover16 schreef:heey heb je al een fotograaf kunnen vinden ?
en wel topic plaatsen hea als je de foto`s hebt ben benieuwd
samanthaaxx schreef:lady_lover16 schreef:heey heb je al een fotograaf kunnen vinden ?
en wel topic plaatsen hea als je de foto`s hebt ben benieuwd
heb geen fotograaf kunnen vinden, mijn vriend gaat filmen vanavond en mijn moeder komt fotos maken.
Ze heeft ook professionele camera's, maar vind paarden niet leuk om te fotograveren, dus ben benieuwd wat t gaat worden!!
lady_lover16 schreef:samanthaaxx schreef:
heb geen fotograaf kunnen vinden, mijn vriend gaat filmen vanavond en mijn moeder komt fotos maken.
Ze heeft ook professionele camera's, maar vind paarden niet leuk om te fotograveren, dus ben benieuwd wat t gaat worden!!
ja ik ben ook zeker benieuwd hoe ze gaan worden![]()
en trouwens heel onbeschoft van mij maar
echt goed dat je er eindelijk weer gevonden hebt tis een leuk paardje en lief dat je er 2 maanden bij je mog hebben wat gebeurt er daarna ? kun je er dan nog vaker zien of weer minder
samanthaaxx schreef:Ik mag gewoon op bezoek blijven komen.
En omdat de eigenaresse van Indy (vroeger heette ze Arwen, dit is ook haar officiële naam in dr papieren nog steeds) wat onzeker is, ivm het felle karakter van indy, ga ik haar helpen door 1 keer in de 1 á 2 weken langs te blijven gaan.
Het vervelende is alleen dat het een uur met de auto is, maar dat heb ik zeker voor dr over.

privace schreef:alles gelezen, en alles gezien...
privace schreef:Bij de 1ste ontmoeting kreeg ik echt tranen in men ogen en zonder ik het wist zat ik samen te blijten
(met af en toe een lachje van geluk) met jou.