Met naar mij, bedoel ik naar een prive stal op 1km van bij mij thuis. Hij stond eerst op 35min van bij mij thuis, aangezien ik hem 5/6dagen per week zal verzorgen is hij verhuist naar heel dicht bij mij. Ik heb hem 4tal x bereden waarvan 2x buiten gereden en 2x piste. De eerste x heeft hij me mooi uitgetest, na 15min was het testen zo goed als gedaan
Maar nu staat hij dus op 1km van mij thuis en zal ik dagelijks voor hem zorgen
Ben er zeker van dat we een super tijd gaan beleven. Braaf paardje maar er zit leven in, saai zal het dus nooit worden.Hij heeft 2jaar op rust gestaan (ervoor paardenrennen): dagelijks weide en 1x per week wandelen/ zeer licht piste werk; conditie is er dus ook niet echt:p. Nu zal hij (opbouwend) dagelijkse lange wandelingen maken, staat hij hele dag in box (met dagelijks paddock en wandeling bos). Eerst kleine, niet te actieve wandelingen begeleid met ander paard. Een hele verandering dus

Het transport is vlot verlopen, hij heeft zich deze nacht echter wat gespannen gevoeld. Aangezien zijn nek deze morgen lichtjes nat was en hij lichte diarree had. Volgens stalgenote heeft hij nogal zitten afhinken. Deze avond ben ik om 19u30 vertrokken (ben wel 3x naar hem gegaan, een dagtotaal van 7u bij Faith :p), hij was lichtjes aan het zweten en hiniken. Maar hij eet en drinkt normaal, dus dit zou na enkele dagen zeker in orde moeten komen.
Het enige waar ik nu voor "vrees" is dat hij zich met dit koude winterweer nat zweet. Ik zou zo nog eens kunnen gaan kijken of alles goed met hem is maar weet dat hij het gewoon goed zal doen, heeft gewoon even tijd nodig.
Morenvroeg sta ik er rond 7u terug om hem te voederen en checken of hij okey is

Ben zo blij!
Wil al morgen vroeg zijn!!
Zo had ik deze morgen zijn stal uitgemest en kon ik hem om 15u terug herdoen (heb ik niet gedaan, gewoon het vuilste eruitgehaald). De ene plek is helemaal kaal en iets verder staat 1m hooi, terwijl ik het smorgens toch heel mooi gelijk verdeeld had
Eigenares zegt dat hij altijd zo geweesd is + in zijn vorige stal stond hij de hele dag in de weide,, dus ja dat is allemaal even aanpassen