Net als zoveel mensen zeur ook ik al jaaaren over een eigen pony. Nu was ik daar afgelopen jaar eigenlijk mee gestopt omdat ik mijn examenjaar had(ben geslaagd) en nu naar vwo 5 ga. Alleen ik had wel zoiets: Mocht Olina(verzorghafje) verkocht worden, dan wil ik haar heel graag hebben... Maar die zou niet verkocht worden.
Nu moet ze door een verhuizing toch verkocht worden en heb ik het begin mei met ze over Olina gehad, maar het was nog niet zeker of ze verkocht moest worden. Nu heb ik afgelopen vrijdag te horen gekregen dat ze inderdaad weg moet en hebben ze mij gevraagd of ik haar wilde kopen. Ik heb het hier met mijn ouders over gehad en na een paar dagen heel goed overleggen, alle kosten goed uitrekenen etc. hadden we vanavond het gesprek over Olina.
Mijn ouders zijn erg positief erover(ze moeten nu veel voor mij rijden naar pony's, dat hoeft dan niet meer) en er is dus uitgekomen dat het mag
. Alleen de keuring nu nog, want we willen wel dat ze gekeurd wordt.Ik ga nu morgen eerst bellen voor een paspoort en voor een chip want dat is door een stom misverstand fout gegaan/vergeten met haar geboorte(ze is nu 5 jaar oud net, ik verzorg haar sinds dr 2e). En dan voor de keuring.
Ik vind het erg spannend en zou het echt wel supergaaf vinden, we hebben er ook echt heel goed over na gedacht.
Dus nu is het afwachten...
Dit is Olina:

Groetjes Desiree!