Ze heeft van November tot eind April daar gestaan en is toen weer terug gekomen naar ons

Ik was weer helemaal in de wolken, ze hinnikten toen ik aankwam bij dr en ze kwam aangelopen (ze is naar een dag en nacht land gegaan).
3 dagen later liep ze alleen nog maar weg (3 weken lang). Ik moest haar vertrouwen weer terug winnen! Het was moeilijk om haar zo te zien dat ze alleen wegrende.
Na 3 weken hebben we haar weer tepakken gekregen

Nu konden we alles weer lekker gaan opbouwen. Veel gewandeld samen, soms eventjes lekker rijden. We hebben ook 2x gesprongen samen en de laatste x 50 cm. Ze vond het weer geweldig, het vertrouwen had ze weer !

Onze band was zo sterk
Nu 2 maanden later dat ze weer bij ons is, heeft de eigenaar besloten om vesra toch te verkopen.
Doordat er niet genoeg tijd meer was voor vesra. Ik kon vesra niet helemaal in me eentje doen vanwege het geld en de tijd

Ze was op bokt neergezet vorige week maandag. Nooit geweten dat het zo snel kan gaan!
Zondag (gisteren) zijn er kijkers geweest in de ochtend, 's avonds is vesra door hun opgehaald.
Ik heb de hele dag gewerkt gisteren en mocht een uurtje eerder weg van me werk om nog even snel afscheid te nemen van Ves

Half 6 snel naar vesra toegegaan, heb ik haar lekker gepoetst en stukje gewandeld om nog even samen te zijn.
Het voelt allemaal zo goed, heb niet het idee dat het afscheid nemen was. Het kan niet

Maar het moest we hadden geen keus.
De nieuwe eigenaren waren er om 8 uur en zijn we vesra rustig de trailer in gaan zetten. Ze wou er niet in.
Na een half uur hebben we haar er toch ingekregen. Het is moeilijk als je zo je lieve pony in een trailer ziet staan.

het was zwaar om afscheid te nemen
Je gaat het daar ook goed krijgen bij je nieuwe baasjes, ik hoop je snel weer een keer te zien!

Nu na 4 jaar scheiden onze wegen dan ook echt
Ik mis je nu al!