Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Palouse schreef:Daar dacht ik ook al aan, rockwitch, maar als de man dierenarts is zou hij dat toch wel moeten weten...
Je zou kunnen kijken naar wat er nou zo heel erg anders is dan eerst. Dat kan van alles zijn, voer, stalling, aandacht... Noem maar op.
Ik vind het ook raar dat de man zelf het verschil niet zo ziet. Ik twijfel niet aan jouw deskundig oog, TSmaar ik vind het toch raar. Zou het niet kunnen zijn dat het misschien best wel meevalt? Anders kan ik me écht niet voorstellen dat de man die per slot van rekening DA is het zelf niet ziet...
Hoe dan ook, veel succes hiermee, het lijkt me echt naar om je paardje zo terug te zien!
bulck schreef:Overdrijven jullie nu allemaal niet een beetje. Beestje is 22 jaar; Verder zitten we vlak na de winter(strenge) en nu de ruifperiode. Dat vraagt gewoon veel van een ouder dier. Daardoor alleen al kan hij ingevallen staan, wat doffer ogen etc.
Het is zelden leuk om je vorige paard terug te zien. (en pony waar ik nationaal mee heb gesprongen is nu ook een manegepony geworden en lijkt ook in het niets meer op dat beestje van toen, manege-eigenaar wilde ook niet verkopen. Hier is de pony wel via via terecht gekomen. Maar zo moet je je er soms bij neerleggen dat dat de consequentie kan zijn bij een verkoop. )
rockwitch schreef:Hij staat bij een ezel? Moeten ze dan ook niet speciaal ontwormd worden? Omdat ezels bepaalde wormen hebben waar paarden totaal niet tegen kunnen.
Misschien dat hij er daarom zo slecht uit ziet.