Hij staat tegenwoordig in een woonwijk, dus tussen de huizen met toezicht geparkeerd. Ook heb ik er normaal een los stuurslot op zitten, echter dat is de laatste keer dat 'ie gebruikt is vergeten erop te zetten. Dat mag natuurlijk nooit een reden voor diefstal zijn, maar waarschijnlijk is het wel de reden dat hij meegenomen is. Gisteren om 11 uur 's avonds is 'ie nog zien staan, vanmorgen bleek hij verdwenen te zijn. Geen glas, dus ze hebben het slot geforceerd ofzo.
Vanmiddag natuurlijk eerst aangifte gedaan bij de politie, niet dat er dan veel gebeurt, maar goed, mocht 'ie ergens opdagen dan weten ze iig dat 'ie gejat is. Dit soort wagens worden natuurlijk vaak gebruikt voor vervoer van gestolen goederen, dus ik hoop dat hij naderhand ergens gedumpt wordt ofzo.
Bokkers, ik wil jullie vragen om ogen open te houden, het is een witte wagen met een houten bak achterop, veel roest, echt een oude wagen. Kenteken is BS-44-XV merk Ford Transit.

Mocht je iets zien bel alsjeblieft de politie 0900-8844, dossiernummer is PL2205 2010040134-1
Ik heb vast niet het geluk wat ik de vorige keer had, dat ik hem toch nog terug kreeg, maar ik hoop er wel op. De eerste shows en afspraken staan alweer gepland, moet nu maar zien dat ik er komen kan