Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:fjorden humor,
zo heeft die van mij in achtervolging van een poes geprobeert onder een auto te kruipen.
Leuk beschreven, maar ehhh, dit was dan gedurfd, maar durft ie het ook met en tijger of leeuw?
d'r achteraan?
mick75 schreef:Herkenbaar, mijn Fjord heeft eens een kat die haar gruwelijk liet schrikken door in een keer onder een auto vandaan te springen een boom in gejaagd en was daarna zo mogelijk nog kwader dat ze zelf die boom niet in kon om het monster te grijpen. Ze steigerde uit pure woede naar de boom, volgens mij in de (ijdele) hoop zelf toch die kat te kunnen grijpen. Ik zat erop en kwam niet meer bij van het lachen. Zij ook met de oren in de nek, koppie laag en naar voren en blote tanden achter die kat aan. Als ze hem te pakken had gehad had ze hem opgevreten, dat weet ik zeker.
Leuk he, die Fjordenhumor. Volgens mij houden Fjorden niet van katten.
jokari schreef:de shetjes hier zijn denk ik te enthousiast als ze de kat zien afkomen.![]()
Mss moet je pluizepoes maar leren rijden.Best wel niet op Ynia's blote velletje, want als pluizebol besluit haar klauwtjes te gebruiken...
nathalie2302 schreef:ai..ik zie de bui al hangen. Er wordt vanaf nu vast dagelijks door je dame gewerkt aan een tunnel onder het hek door...elke dag een beetje meer en dan geduldig wachten op het (zich veilig wanende "want ik kan onder het hek door") poesje.....zou dus zeker bedacht zijn op het plotselingen ontstaan van hoopjes overtollig zand in de paddock...