Nouja het verhaal, ik had een oproepje geplaatst dat ik een haflingerhengstveulen zocht.
Toen kreeg ik van iemand een berichtje dat Haflinger_27 hier op het forum een aantal veulens te koop had.
Dus ik contact met hem gezocht, uiteindelijk een afspraak gemaakt voor gisteren dus.
Gelijk een trailer meegenomen, want van Voorthuizen naar Etten-leur is een behoorlijk eindje (1,5 uur).
Toen we daar aankwamen haalde Mathijs de hengstveulens uit de paddock en zetten ze in een stal, zodat ik ze goed kon zien. Er waren 2 kanshebbers, dus ik moest nog een keuze maken. Uiteindelijk heb ik gekozen van Atari (v. Acilliano BE x Liz. Saphir). Een groot hengstveulen van 9 maanden (1-3-'09), hij is nu al 1.30m. Eerst was hij was bang, maar toen ik hem eenmaal aan het kriebelen was vond hij het heerlijk!
Ook nog even bij de mama's wezen kijken, mooie merries allemaal!
Toen alles afgehandeld en Atari in de trailer gezet, koste niet eens zoveel moeite

En na 1,5 uur waren we thuis, Atari in de bak gezet en later de andere paarden erbij. En het viel mee mee, het werd geen vechtpartij!

Later Atari op stal vastgezet en hem lekker gepoetst, vond hij heerlijk! Hij loopt ook al netjes met me mee, al vind ie nog wel heel veel eng, hij vertrouwd mij wel.
Hier een foto van gisteren, meer foto's komen nog als ik hem eerst een keer goed schoon gemaakt heb

Dit was hij van de zomer, geeft een iets beter beeld qua bouw!: