Maargoed, ik kom een vrouw tegen die haar hond aan het uitlaten is. Ze vroeg me waarom ze zo was ingepakt, dus ik uitgelegd wat zomereczeem is, en wat het effect van die deken is en wat er gebeurt als ik die niet om zou doen...
Ze zegt: "O, ik dacht dat ze ZWANGER was en dat die buikflap was om haar buik vast te houden of ondersteunen..."
hihihihihihihihi Ik heb even de buikflap opzij gedaan en laten zien dat madame geen dikke buik had, en als het goed is ook niet drachtig is...
Ze zegt: "O, ja ze stond zo druk te doen en te hinniken dat ik zat te denken of ik even naar de stallen toe moest gaan, want ze moet vast bevallen en dan moet de eigenaar erbij zijn..."
Ik uiteraard even gevraagd wat ze bedoelde met druk doen: heen en weer rennen. Dus ik gevraagd wanneer dat was. Of dat toevallig vrijdag was... Was gelukkig het geval. En ze wist de tijd ook nog precies (vaste ronde met de hond

Volgens mevrouw stond ze gisterochtend wel gewoon rustig... GELUKKIG, weer een schrik minder

Maargoed, ik moest dus wel lachen, en die vrouw achteraf ook om haar eigen gedachte... Ik snap wel waar het vandaan komt denk ik...