Ik ben met Jeddah weer naar SusanW geweest om daar wat te trainen voor de aanstande TREC wedstrijd in het Gooi en dat was weer zeer geslaagd! Het rijden in de bak is zoveel leuker wanneer je samen rijdt
Stom is dat he? Maar goed, we hadden weer van alles en nogwat neergezet en hebben echt goed geoefend. Jeddah heeft zonder te twijfelen een balk, gelegd op-en-tussen 2 trekker banden, gesprongen!
ik had nog wel een pluk manen vast, want heel eerlijk dacht ik neit dat ze het gelijk zou doen 
En ze is over een zeiltje gestapt!

Nou, en toennnnnnnnnnnnnnnnnnnn toen zei Susan, er moet nog een koe verplaatst worden naar de pinken wei... wil jij dat doen?? HUH
OP JEDDAH?? Ja, zei ze, Jagger en ik rijden gewoon mee 
Nou... euh... ja, dusse.. Jed is al minder bang van de koeien na de training op de A OK Ranch, maar goed, met Jagger erbij... moet lukken toch?
We moesten eerst het weiland inrijden waar voorin 2 koeien-dames stonden, 1 bijna helemaal zwarte!
En die keek naar ons..... oef
Dat vond ik toch wel heul eng... maar Susan zegt, nee, die kijkt niet eng, die kijkt onnozel!
jaja... 
Goed, dus wij, met Jagger en Susan naast ons, om de koeien heen en hun uit de wei "gedreven". Het pad op, richting stal. Nou, daar werdt Jeddah al relaxt! Ze liep er zo vlot achter! En deed zelfs die oortjes weer naar achteren als de koe niet wilde doorlopen
Ik was MEGA trots en verbaasd en nog steeds ook een beetje gespannen 
Want 1 moest naar stal, maar de andere dame mocht helemaal naar het achterste land gebracht worden, langs het weiland met alle Melk-koeien, over het pad heen!

Jeddah mocht die klus wel even "klaren" en wat schetst mijn verbazing.... ze DOET HET! En hoe!!
Man, God man, jullie hebben geen idee hoe trots ik was! Mijn Jeddah, als de dood voor koeien al 11 jaar... en nu, na afgelopen jaar een clinic op de A OK gedaan te hebben en al een aantal keren bij Susan op terrein gereden te hebben, loopt ze EN langs een weiland koeien EN ze drijft er eentje ZELF naar acheren toe!
Susan heeft er gelukkig een paar kiekjes van kunnen maken, anders had ik nu zelf al gedacht dat het niet waar was

Aan het einde kwamen Jagger en Susan ons helpen, want het hek moest open enzo en de mooie dame moest bij de anderen in, daar raakte Jeddah wel even druk van, maar toen de koe zich omdraaide en naar ons toe kwam lopen en IK eigenlijk wilde vluchten
, bleef Jeddah staan!
En toen hoorde ik ergens Susan nog zeggen, stap er maar op af, dan draait ze wel weer om... en ik dacht jaja...
maar toch, we deden het en de koe keerde weer terug, liep het weiland in en we waren KLAAR!
Op de terugweg langs het weiland met de melkkoeien kwamen er nog een paar koeien ons achterop en dat vond Jed wel even MEGA spannend, we stuiterden bijna in het schrikdraad en ik moest haar even laten gaan. Jagger en Susan bleven er super rustig onder en even later was ook Jeddah weer rustig.
Nou, man, wat een dag! Heerlijk! Echt genoten, van het rijden/trainen in de bak, maar vooral van de moed die Jeddah toch ergens vandaan gehaald heeft, ondanks dat ik, en met springen, en met de koeien haar een paar keer in de steek liet
Wat een kanjer is ze toch... 
Thanks Susan & Jagger voor deze ervaring!!
Helemaaaaaaaaaaaaal naar de achterste koeien hebben we deze gebracht

Ge-wel-dig !!! Heerlijk die Jeddah van je, jullie zijn zo lekker bezig samen.