Jeddah heeft zonder te twijfelen een balk, gelegd op-en-tussen 2 trekker banden, gesprongen!

En ze is over een zeiltje gestapt!

Nou, en toennnnnnnnnnnnnnnnnnnn toen zei Susan, er moet nog een koe verplaatst worden naar de pinken wei... wil jij dat doen?? HUH

Nou... euh... ja, dusse.. Jed is al minder bang van de koeien na de training op de A OK Ranch, maar goed, met Jagger erbij... moet lukken toch?

We moesten eerst het weiland inrijden waar voorin 2 koeien-dames stonden, 1 bijna helemaal zwarte!

Dat vond ik toch wel heul eng... maar Susan zegt, nee, die kijkt niet eng, die kijkt onnozel!

Goed, dus wij, met Jagger en Susan naast ons, om de koeien heen en hun uit de wei "gedreven". Het pad op, richting stal. Nou, daar werdt Jeddah al relaxt! Ze liep er zo vlot achter! En deed zelfs die oortjes weer naar achteren als de koe niet wilde doorlopen

Want 1 moest naar stal, maar de andere dame mocht helemaal naar het achterste land gebracht worden, langs het weiland met alle Melk-koeien, over het pad heen!

Jeddah mocht die klus wel even "klaren" en wat schetst mijn verbazing.... ze DOET HET! En hoe!!

Susan heeft er gelukkig een paar kiekjes van kunnen maken, anders had ik nu zelf al gedacht dat het niet waar was

Aan het einde kwamen Jagger en Susan ons helpen, want het hek moest open enzo en de mooie dame moest bij de anderen in, daar raakte Jeddah wel even druk van, maar toen de koe zich omdraaide en naar ons toe kwam lopen en IK eigenlijk wilde vluchten

En toen hoorde ik ergens Susan nog zeggen, stap er maar op af, dan draait ze wel weer om... en ik dacht jaja...

Op de terugweg langs het weiland met de melkkoeien kwamen er nog een paar koeien ons achterop en dat vond Jed wel even MEGA spannend, we stuiterden bijna in het schrikdraad en ik moest haar even laten gaan. Jagger en Susan bleven er super rustig onder en even later was ook Jeddah weer rustig.
Nou, man, wat een dag! Heerlijk! Echt genoten, van het rijden/trainen in de bak, maar vooral van de moed die Jeddah toch ergens vandaan gehaald heeft, ondanks dat ik, en met springen, en met de koeien haar een paar keer in de steek liet

Thanks Susan & Jagger voor deze ervaring!!

Helemaaaaaaaaaaaaal naar de achterste koeien hebben we deze gebracht