Ik heb weer (goede) contact met AnneSwinger hier op boktna zo'n 2½ jaar!!!!!,
Ik heb een onwijs leuke ochtend achter de rug. Ik zal het verhaal even vertellen:
Ik kreeg vroeger Stravero, en ging toen op stal hier dichtbij. Daar stond Anne ook, zo zijn we in contact gekomen, het klikte meteen. We zijn een half jaar later verhuist naar een andere stal, omdat het daar gewoon niet meer kon (lees: we vonden de bakstenen in de stal ). We zijn toen dus verhuist naar een andere stal, met allebei onze paardjes, en we stonden daar op het begin erg gezellig, maar na 1 jaar was dit gezellige er ook af, het was een grote pensionstal geworden met alleen maar kak-grietjes. Anne is toen verhuist met haar paard, naar weer een andere stal. Ik ben gewoon op die stal gebleven omdat papa die andere stal te ver weg vond. Ik had altijd op maandagavond les, van Jan (instructeur die ik nu nog steeds heb, en die me alles heeft geleerd), en Anne wilde komen kijken, maar werd door (ik noem haar even W.) weggestuurd, en had Anne verteld dat mijn vader het niet zou willen hebben dat Anne zou komen kijken naar mijn les. Anne dacht:"Oké, dan niet?!". En snapte er voor de rest ook niks van. Sinds dien heeft Anne altijd gedacht dat het aan haar lag dat ze "niet meer naar mij mocht komen/met me om mocht gaan". Totdat ze een paar maanden geleden online kwam op MSN, en het verhaal heeft verteld, ze is hierna bij mijn ouders op gesprek geweest, en we hebben gelukkig weer veel beter contact dan voorheen.
Ondertussen zijn we zo'n 2 jaar verder tussen dat verhaal, en weer het contact zoeken, maar Anne is hier dus vanochtend geweest!!
Bob (Stravero dus
) kreeg eerst nieuwe ijzers, toen de hoefsmid met het 4e ijzer bezig was, kwam Anne aan, met haar OOOH zo lieve hondje Zoë
. We hebben even gekletst, en ik heb Bob ingespannen. Anne en ik zijn toen samen een rondje gereden, met Zoë erbij natuurlijk!! Het was supergezellig, en zeker voor herhaling vatbaar!!! 
Groetjes Evelien
! Veel plezier.
..